Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Godmorgen Hannee :klemmer: håper du har fått i deg mat nå og måtte helsa di bli bedre nå,prøver å sende helsebringende varme tanker til deg :jepp:

Ja,jeg skulle gjerne skravlet mer, men det er noen her som skravler så mye at vi andre ikke slipper til ordet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ikke meg heller lengre :fnise: men det er vel noen rumledyr som skravler fælt på nettene tror jeg,det går i en dur innimellom :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meg heller lengre :fnise: men det er vel noen rumledyr som skravler fælt på nettene tror jeg,det går i en dur innimellom :skratte:

:jolie:

Ja det hadde det :skratte: men hvor ble Rumledyret av i dag da?

Ble hun fornærmet montro :vetikke: I så tilfelle :roser:

:strix:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Klem til Hannee :klemmer:

Jeg er så sjokoladesjuk at jeg holder på å dauer :fnise:

Det er svært sjeldent jeg har leita i alle skap etter noe å trykke i tryne og ikke funnet noe,jeg som egentlig alltid har noe.

Det er nok Påsken som har gjort at jeg er sjokoladelens,men kanskje jeg skal mikse sammen en pannekakerøre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nei det gjore ikke det :sjenert: var for sløv men det ble en haug med vallnøtter istedenfor,kanskje det var like greit :fnise:

God dag folkens :klemmer: nå er det helg og alle har vel noen sysler de skal ha gjort.

Jeg har klesvask,gulvvask og dovask og andre huslige ting jeg skulle gjort men blir så opptatt av å sitte her og lese og skrive at klesvasken snart roper på meg :fnise:

Akuratt nå synger fuglene og det er opphold så kanskje jeg rekker en tur i hagen med pusene så kan vi inspisere hvor langt blomstene har kommet seg,øhhh sola presser seg igjennom skyene,tror ikke mine egne øyne :overrasket:

Her skulle det jo bare være drittvær i dag :klo: det er det jeg sier,vi skal ikke stole på værdamene men heller på de gamle værtegnene :Nikke:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Å der var du ja :klemmer: håper du blir frisk i løpet av helga Mynona.

Det har vært stilt på forumet i dag :sjenert: de fleste er vel opptatt med helgehandel og husrengjøring,eller er dere falt oppi vinflaska til Rumle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker oppi vinflasken* ser ingen KG-ere her!!!!! :gjeiper:

:fnise:

Kom du deg ut i hagen? Her ble det motsatt, meldt flott vær og så øste og pøste det i stedet! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Åååååå,jeg elsker deg Rumle :rodmer: for der er du jo,ok jeg har drukket litt men er ved mine fulle fem for det,men det er veldig godt med noe mokka i baylesen :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...