Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1221 Del Skrevet 7. april 2012 Da har jeg prøvd med Tine Meierismør, røra var god ihvertfall. Ja odi du virker som en sånn tante person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. april 2012 #1222 Del Skrevet 7. april 2012 Kjempefin Odisi! Påskefri gir en fin anledning til å være sammen med familie og venner. Bare synd dagene raser så kjempefort av sted. Trøsten er jo at den varme årstiden (forhåpentligvis ) ligger foran oss! Ser ut som du også har hatt en "fin og travel" påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #1223 Del Skrevet 7. april 2012 Da kan jeg være tanten din Ery siden jeg har ingen andre tantebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1224 Del Skrevet 7. april 2012 Ja du er litt sånn koselig tante som alltid har de beste kakene. Det er et kompliment. Tante Lillian var alltid en sånn tante. Det var ingenting som å stoppe hos tante Lillian på tur nordover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #1225 Del Skrevet 7. april 2012 Kjempefin Odisi! Påskefri gir en fin anledning til å være sammen med familie og venner. Bare synd dagene raser så kjempefort av sted. Trøsten er jo at den varme årstiden (forhåpentligvis ) ligger foran oss! Ser ut som du også har hatt en "fin og travel" påske? Jaaaaaa elsker våren. Hatt det litt travelt med å gå på besøk og få besøk,så nå er det godt å ligge på sofaen og kanskje med tiden. Får besøk til røkt svinekam i morgen så jeg må kanskje hvile før den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1226 Del Skrevet 7. april 2012 Kanskje du skal danse mot vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. april 2012 #1227 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg får også middagsgjester i morgen. Da er vi enige om at det er helt ok å hvile litt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1228 Del Skrevet 7. april 2012 Hva gjør man når man ikke har nok muffinsformer å det blir mere røre igjen, jo man spiser røra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #1229 Del Skrevet 7. april 2012 Du må ikke få vondt i magen nå Ery :gjeiper: Farmora mi sa alltid til meg når vi spiste umodne stikkelsbær: Får du vondt i magen så gå til Per i hagen Jeg leita etter Per i hagen hver gang jeg var hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1230 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg svidde muffinsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #1231 Del Skrevet 7. april 2012 hva i alle dager du holdt på med da? Var du opptatt på Kvinneguiden kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1232 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg fulgte oppskrifta å brukte tidsur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #1233 Del Skrevet 7. april 2012 Det var da merkelig hvist du følgte det som stod på oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #1234 Del Skrevet 7. april 2012 De ble helt kremert på bunnen, så jeg kastet dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2012 #1235 Del Skrevet 8. april 2012 Heisan og hoppsan, Tante Odi! Håper du har hatt en fin påskeaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. april 2012 #1236 Del Skrevet 8. april 2012 Lykke til med besøk i dag Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 8. april 2012 #1237 Del Skrevet 8. april 2012 GOD PÅSKEMORGEN! Måtte alle ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. april 2012 #1238 Del Skrevet 8. april 2012 Du også Surrehodet Og alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. april 2012 #1239 Del Skrevet 8. april 2012 Hei alle og god dag Så koselig med alle påskehilsenene her står steika i ovnen og jeg skal lage waldorfsalat. Har nettopp pyntet meg selv og påskebordet,syns i grunnen både påskebordet og meg selv ble ganske fine Ha en fin dag dere også så snakkes vi ved et senere tidspunkt,god Påskedag til alle som måtte lese her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. april 2012 #1240 Del Skrevet 8. april 2012 Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå