Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest EryMax

Da har jeg prøvd med Tine Meierismør, røra var god ihvertfall. Ja odi du virker som en sånn tante person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin Odisi! Påskefri gir en fin anledning til å være sammen med familie og venner. Bare synd dagene raser så kjempefort av sted. Trøsten er jo at den varme årstiden (forhåpentligvis :fnise: ) ligger foran oss!

Ser ut som du også har hatt en "fin og travel" påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Ja du er litt sånn koselig tante som alltid har de beste kakene. Det er et kompliment. Tante Lillian var alltid en sånn tante. Det var ingenting som å stoppe hos tante Lillian på tur nordover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Kjempefin Odisi! Påskefri gir en fin anledning til å være sammen med familie og venner. Bare synd dagene raser så kjempefort av sted. Trøsten er jo at den varme årstiden (forhåpentligvis :fnise: ) ligger foran oss!

Ser ut som du også har hatt en "fin og travel" påske?

Jaaaaaa :strix: elsker våren.

Hatt det litt travelt med å gå på besøk og få besøk,så nå er det godt å ligge på sofaen og kanskje :veslejenta: med tiden.

Får besøk til røkt svinekam i morgen så jeg må kanskje hvile før den tid kommer :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også middagsgjester i morgen. Da er vi enige om at det er helt ok å hvile litt i kveld. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Du må ikke få vondt i magen nå Ery :gjeiper:

Farmora mi sa alltid til meg når vi spiste umodne stikkelsbær: Får du vondt i magen så gå til Per i hagen :fnise: Jeg leita etter Per i hagen hver gang jeg var hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest odisi73

Hei alle og god dag :goodbye:

Så koselig med alle påskehilsenene :rodmer: her står steika i ovnen og jeg skal lage waldorfsalat.

Har nettopp pyntet meg selv og påskebordet,syns i grunnen både påskebordet og meg selv ble ganske fine :fnise:

Ha en fin dag dere også så snakkes vi ved et senere tidspunkt,god Påskedag til alle som måtte lese her inne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...