Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... :) (Rumles bilde)

Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. :fnise:

---

Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? :rodmer:

Sånne som Sean Connery du mener :rodmer: han er kåret til å ha verdens fineste stemme,hørte det på radioen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

God aften Hannee :klemmer:

Nå har jeg bakt Påskens ostekake i siste nummer av Hjemmet og i morgen skal jeg bake den gule kaken med god eggekrem :gjeiper:

På Påskeaften skal jeg lage Daim iskake :rodmer:

Dette storkoser jeg meg med når jeg har så god tid og det meste i huset er i orden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg dør, skal jeg gå igjen i Odis kjøkken og spøkelsesspise alle kakene hennes. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er greit du går igjen i kjøkkenet mitt og at jeg ønsker energien din velkommen,men kakene mine får du ikke lure i deg :fnise:

Da må jeg først innvitere deg :jepp:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg og min energi går igjennom vegger og kjøleskap usett. Du kan ikke stoppe oss.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å være snill, men du får ikke låne min kode asså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

He he, får bare vente til jeg har flyttet og fått meldt ny adresse hos folkeregisteret. Står oppført på en gammel adresse som hverken jeg,mamma eller pappa bor på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å leve opp til mitt eget rykte; jeg tar meg et glass vin og slapper av med vakker musikk jeg fant inne hos Hoppe :jepp: Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Hi,hi Ery,du har sett noen episoder nå.

Og Rumle,jeg prøver å gløtte på reprisen av NRK krimmen i kveld for jeg fikk den ikke med meg i dag heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi Ery,du har sett noen episoder nå.Og Rumle,jeg prøver å gløtte på reprisen av NRK krimmen i kveld for jeg fikk den ikke med meg i dag heller :sjenert:

Den var ganske skummel! :haar:

God aften. Mitt navn er Kox! :takke:

Der er du jooooo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst er jeg her. :goodbye: Sett bloopers på nett til den store gullmedaljen i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...