Rumle Skrevet 2. april 2012 #1141 Del Skrevet 2. april 2012 Ja, det så jammen godt ut!!!!!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2012 #1142 Del Skrevet 2. april 2012 *tar i mot odi akkurat før hun når dørken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. april 2012 #1143 Del Skrevet 3. april 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. april 2012 #1144 Del Skrevet 3. april 2012 *tar i mot odi akkurat før hun når dørken* Du klarte akuratt å ta i mot meg med dine åpne armer,og jeg sovnet inn i natten med drømmer om all verdens desserter. God formiddag Hannee,stadig tidlig oppe. Jeg ser deg alltid for meg med ett smil. Er du morgenblid Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 3. april 2012 #1145 Del Skrevet 3. april 2012 God Morgen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 3. april 2012 #1146 Del Skrevet 3. april 2012 God morgen Surre, Rumle, Odisi Hannee og alle andre som forviller seg inn hit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 3. april 2012 #1147 Del Skrevet 3. april 2012 God Påske Odisi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. april 2012 #1148 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) God Morgen Håper alle har det like bra som han har i dag GOD PÅSKE LIGHTBULB Endret 3. april 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. april 2012 #1149 Del Skrevet 3. april 2012 God morgen Surre, Rumle, Odisi Hannee og alle andre som forviller seg inn hit Roflemann,jeg har prøvd å lære deg at når klokken er over tolv så er det ettermiddag eller goddag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 3. april 2012 #1150 Del Skrevet 3. april 2012 Hihi. Men kan jo ikke ønske folk god dag eller ettermiddag (som det ikke er siden folk ikke har spist ) før man har sagt god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. april 2012 #1151 Del Skrevet 3. april 2012 Hihi, ja er morgenblid! Blir alltid glad når jeg klarer å stå opp tidlig for da får jeg så mye ut av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2012 #1152 Del Skrevet 3. april 2012 Kom bare med litt Shish kebab til tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #1153 Del Skrevet 3. april 2012 God morgen Surre, Rumle, Odisi Hannee og alle andre som forviller seg inn hit Jeg forviller meg da aldri hit, men går med rak rygg, faste hoppe-hinkesteg og forventning i blikket...jeg gleder meg nemlig til å dra på besøk til min favoritt-Odi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. april 2012 #1154 Del Skrevet 3. april 2012 Ååååååååååå tenk at jeg er favoritten til noen Men nå har Odi funnet senga og skal legge putene til rette før jeg skal se reprisen av Påskekrimmen på NRK1. Måtte nemlig hente en stk sønn på sola flyplass når jeg endelig skulle sette meg ned for kvelden,typisk i dette huset God natt folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #1155 Del Skrevet 3. april 2012 Snill mamma du Odisi. God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #1156 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Ååååååååååå tenk at jeg er favoritten til noen Men nå har Odi funnet senga og skal legge putene til rette før jeg skal se reprisen av Påskekrimmen på NRK1. Måtte nemlig hente en stk sønn på sola flyplass når jeg endelig skulle sette meg ned for kvelden,typisk i dette huset God natt folkens. Hvordan gikk det med sønnen? Har han fått sertifikat nå? Håper du koser deg med påskekrim og påskenøtter og masse påskegodteri! Og-og-og har du begynt på rosene??!!!!!! Ha en fiiiiiin onsdag!!!!!! Endret 4. april 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. april 2012 #1157 Del Skrevet 4. april 2012 Takk Aldrisur. Jeg har ikke begynnt på rosene Rumle,må smøre meg med tålmodighet litt til Sønnen vår skal opp igjen etter Påske og ta oppkjøringa,han fikk beskjed om det for ett par dager siden. Det var litt travelt siden det var Påske og greier,han ble litt skuffet men det går greit. Ellers har han tatt alt annet og vi må jo si at det var en mye tryggere sjåfør vi fikk hjem igjen. Nå må vi bare holde det ved like til etter Påske så det blir vel noen kjøretimer tipper jeg i mellomtiden Han er superfornøyd og da er vi det og,da er det ingenting som er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #1158 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... (Rumles bilde) Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. --- Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? Endret 4. april 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #1159 Del Skrevet 4. april 2012 Takk Aldrisur. Jeg har ikke begynnt på rosene Rumle,må smøre meg med tålmodighet litt til Sønnen vår skal opp igjen etter Påske og ta oppkjøringa,han fikk beskjed om det for ett par dager siden. Det var litt travelt siden det var Påske og greier,han ble litt skuffet men det går greit. Ellers har han tatt alt annet og vi må jo si at det var en mye tryggere sjåfør vi fikk hjem igjen. Nå må vi bare holde det ved like til etter Påske så det blir vel noen kjøretimer tipper jeg i mellomtiden Han er superfornøyd og da er vi det og,da er det ingenting som er bedre Så bra! Krysser fingrene for at det går bra på oppkjøringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #1160 Del Skrevet 4. april 2012 Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... (Rumles bilde) Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. --- Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? Jeg skal gi en slik i dag faktisk!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå