Rumle Skrevet 30. mars 2012 #1061 Del Skrevet 30. mars 2012 Er det? :gjeiper: Det husker jeg ikke fra serien! Men, husker jeg forelsket meg helt i øyen så det stemmer nok! Føles utrolig lenge siden jeg så den! Er det tv2 du ser den på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. mars 2012 #1062 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg kjøpte serien men har sett mange blomsterprogram fra Danmark,deriblant fra Samsø og Bornholm. De har litt sånn engelsk stil her og der med gamle murhus og historiske roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mars 2012 #1063 Del Skrevet 30. mars 2012 Åhhh ja! Har sett masse fine danske hageblogger Og her en dag satt jeg og kikket rundt på Google street view (elsker det!) og da fant jeg noen fiiiiiine gater i et lite tettsted på Bornholm! Har også funnet masse fine hager i England på den måten! Kan bruke timer på å bare "kjøre" (klikke) meg av gårde og kikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mars 2012 #1064 Del Skrevet 30. mars 2012 Har du vært inne på denne bloggen; http://www.clausdalby.dk/ Helt fantastisk inspirerende bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. mars 2012 #1065 Del Skrevet 30. mars 2012 Masse fint. Danskene er så flinke å ha kolonihager også,men la merke til at de kalte Julerosen for Påskeklokke og det passer jo ti ganger bedre for den har aldrig blomstret når det har vært jul,den blomstrer alltid til Påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mars 2012 #1066 Del Skrevet 30. mars 2012 Ja, det la jeg også merke til her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. mars 2012 #1067 Del Skrevet 30. mars 2012 God kveld kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. mars 2012 #1068 Del Skrevet 30. mars 2012 Huff, ja det kan jeg forestille meg! Må du bruke det ofte nå på våren? Nei, bruker ikke så ofte. Bare når det står på som verst og jeg må ut. Ellers blir det mye innetid, som er litt trist. Funker ingen medisiner hanne? Skal ta sprøyte i morgen. Gleder meg! Har den hjemme, men tør ikke sette den selv må få venninnen min til å gjøre det. Tar medisin i pilleform og virker bra. Jeg er ofte på kortisonkurer pga. astmaen, så det anbefales ikke at jeg tar kortisonsprøyte. Har nok litt for mye kortison i meg. Men er mye bedre nå enn før for tok allergivaksiner mot bjørk og timotei Lykke til med sprøyta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #1069 Del Skrevet 30. mars 2012 Du får dra på sjøen Hanne! Der er det ganske pollenfritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. mars 2012 #1070 Del Skrevet 30. mars 2012 Hihi, ja Får ta meg en tur! Har du en båt jeg kan låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #1071 Del Skrevet 30. mars 2012 Kan sikkert låne foreldrene mine sin. Men tror den står i Hagen for øyeblikket En venninne som er sterkt plaget flytter inn i båten på våren, for det er merkbart mindre pollen nede i havna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. mars 2012 #1072 Del Skrevet 30. mars 2012 Takk for tipset Tror jeg må bevilge meg en liten ferie på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #1073 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Bor ikke du i Stavanger nå? ( Eller blander jeg deg med en annen?) Der er deti hvertfall masse sjø å ta av Fy søren. Jeg kom hjEm til foreldrene mine ( som bor rett i nærheten av der jeg bodde før jeg flytta til Oslo) for 1,5 time siden, og nå er jeg så tett at jeg nesten ikke får puste, og nyser som en gal! Merker stor forskjell på å bo i by og på landet altså. Skogen er nærmeste nabo på ene siden her. Sprøyte i morgen! Jatakk! Endret 30. mars 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mars 2012 #1074 Del Skrevet 31. mars 2012 Hannee bor i Skien hvis jeg ikke tar feil Og hei i natten,hva driver dere med så sent Nei,tror jeg sier godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1075 Del Skrevet 31. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mars 2012 #1076 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvem var det som flytta med kjærsten til SVG da? var det silvermist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1077 Del Skrevet 31. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. mars 2012 #1078 Del Skrevet 31. mars 2012 God formiddag Jeg bor verken i Skien eller Stavanger, men bor på landet, så merker en del her. Har faktisk avtalt med kusina mi nå at vi skal reise til nærmeste "sjø" i morgen og komme oss litt vekk fra skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1079 Del Skrevet 31. mars 2012 Høres ut som en god plan, Hannee! Du skulle hatt deg en liten bobåt til pollensesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1080 Del Skrevet 31. mars 2012 Hva sier du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå