Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hei Rumle og Light og Hoppe og Hannee :klemmer:

Så kjekt der titter innom når jeg ikke er her :jepp:

Takker for twist og påskeegg,syns dere er gavmilde jeg.

Har jobbet i hagen i de siste dagene siden vi har hatt så fint vær og da må jeg gripe tak i riva.

Savner sønnen min som er helt oppe i Stjørdalen alene men det går fint med han.

Mannen er ute og øvelseskjører med tvillingene nå og jeg beundrer han for den oppgaven.

Det er to tuller som krangler og diskuterer alt og de snakker hele tiden :skravle::balltre:

Aldrig om jeg hadde kjørt med de :hoho:

Jeg skal nå på butikken en tur og kjøpe Milo og snop så ta solarium en 30 min,når jeg kommer hjem skal jeg ta meg et bad og så legge meg på sofaen i joggebuksa mi og bare se på tv,kanskje titte innom her hvis pcen min er snill med meg,for det har den ikke vært i det siste :cry3:

Håper dere alle har hatt en fin dag og får en fin kveld videre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremføringa gikk bra :) Nå får jeg lov til å ta eksamen :)

Supert! Så bra! :klemmer:

odiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiii!!! :strix:

ha en kjempefin kveld! Håper pc'n din skjerper seg så du kan være mer her inne! :skravle::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Ja, vi savner deg veldig! Og god morgen :) I dag er siste forelesningsdag før jeg har påååååskefeeeeeeeeeeeeerie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei på dere :klemmer::roser:

Savner dere også når jeg ikke er her :)

Akuratt nå låner jeg pcen til mannen min. Ellers er det så masse som skal gjøres i denne årstiden.

Føler på en måte at våren er den travleste tiden i året med alt fra husarbeide,utearbeide,skolen til de yngste barna og alt mulig som dukker opp.

Blir litt pumpa av og til og da er det godt å bare koble ut innimellom.

Skal studere den rosevideoen din Rumle for jeg har en rosebusk som er nesten 150 cm og vokser rett opp med noen utrolig sterke greiner og masse roser på.

Så bra at fremføringa gikk bra Hannee :) hvor skal du på Påskeferie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :klemmer::roser:

Savner dere også når jeg ikke er her :)

Akuratt nå låner jeg pcen til mannen min. Ellers er det så masse som skal gjøres i denne årstiden.

Føler på en måte at våren er den travleste tiden i året med alt fra husarbeide,utearbeide,skolen til de yngste barna og alt mulig som dukker opp.

Blir litt pumpa av og til og da er det godt å bare koble ut innimellom.

Skal studere den rosevideoen din Rumle for jeg har en rosebusk som er nesten 150 cm og vokser rett opp med noen utrolig sterke greiner og masse roser på.

Så bra at fremføringa gikk bra Hannee :) hvor skal du på Påskeferie da?

Om du klikker på navnet til ham som har lagt den ut, finner du enda flere bra videoer - synes han er skikkelig flink til å forklare! Så om du er komfortabel med engelsk, anbefales de virkelig! :jepp:

Enig i at våren er den travleste tiden, og jeg har det ikke i nærheten av så travelt som du har det en gang! :fnise: Hvordan står det til i hagen din? Vokser og gror det? :) Skal du reise på hytta i påsken? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vet ikke om det blir hytta i Påsken nei :sjenert: må avklare noe med noen venner først.

Ellers spirer det og gror ja,har veldig lyst å klippe rosene men kan ikke side det er for tidlig tror jeg.

Men de er snart masse blader på de som er ferdige så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre,vet du :skravle:

Ellers dukker det opp Iris,Lavendel,Akeleier,Tllipaner,Påskeliljer,perlemor,Primula,andre liljer og mye mye mer som spirer.

Noe har såvidt sett dagens lys mens andre blomster er i full vårblomstring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempelyst å klippe rosene nå! Men, prøver å vente! Og det er ikke lett når bladene popper opp, nei! Til og med bladlusen har våknet fra dvalen! :dry: Men, jeg hører rykter om mulige minusgrader til uken! :redd: og da er det vel best å vente litt til tror jeg!

Det er så herlig å se alt som spirer, synes det vokser som bare det for hver dag som går! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...