Rumle Skrevet 20. mars 2012 #961 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei Hoppe og Hannee ryggen er noe herk,har en forskyvning i halebeinet som ikke blir bra så ny sykemelding Ja Hoppe,det er den som foregår i Australia elsker å se gamle serier. Og de vannbakkelsene har jeg i frysen som regel,veldig greit til uventet besøk Håper alt står bra til med dere,her det nå,så fint som sola skinte tidligere. Hei på deg odiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Håper ryggen din bedrer seg snart! Ryggproblemer er skikkelig pyton altså Hva sier legen da? Skal du til fysio eller kiropraktor eller noe? De vannbakkelsene dine høres gode ut, altså! Men, jeg lurer på om du fyller dem med krem eller noe? Eller tar du bare melis rett oppå? Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mars 2012 #962 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Tenkte jeg skulle slippe løs litt harer (eller er det kaniner?) i hagen din, siden det snart er påske, odisi! Endret 20. mars 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mars 2012 #963 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Okay, litt kyllinger også Endret 20. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mars 2012 #964 Del Skrevet 20. mars 2012 Hihi, så fin påskestemning du skaper Rumle! Stakkars Odisi! Håper du får prøvd fysio, kiropraktor, naprapat, massør eller noe slikt så du blir bra igjen! Eller at du bare våkner i morgen og er bra! Uansett, god morgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. mars 2012 #965 Del Skrevet 20. mars 2012 Heiiiiiiiii,så hyggelige dere er Fine påskeharene og kyllingene i lange baner,må snekre utehus til de ommgående i dette stygge været. Ryggen min blir nok ikke bedre,har hatt skaden siden jeg datt av en hest i snøras helt tilbake til 1990 Har vært hos fysioterapaut,kiropraktor,røntgen og alt mulig oppigjennom åra og så er det bra en periode men blir alltid vont igjenn etter en stund. Dere da,går det bra med lesing Hannee? Får du planta noe i dette drittværet Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. mars 2012 #966 Del Skrevet 20. mars 2012 Mynona,ja jeg har prøvd kiropraktor(sinnsykt vondt) og ja jeg blir som sagt bra en stund men så kommer det tilbake. Jeg har en kul som blir veldig hoven når jeg har vondt og den kommer tilbake et par ganger i året og typisk meg så nekter jeg sitte på ræva hele dagen,det bare orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mars 2012 #967 Del Skrevet 20. mars 2012 Så kjedelig da, odisi Håper det går over snart i alle fall! Ganske fint vær her i dag faktisk Sitter og planlegger bed og sammenplantninger akkurat nå, planen er å få plantet masse ute til helgen. Da er det visst meldt ok vær? Har du en fin tirsdag, så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. mars 2012 #968 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei på deg odiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Håper ryggen din bedrer seg snart! Ryggproblemer er skikkelig pyton altså Hva sier legen da? Skal du til fysio eller kiropraktor eller noe? De vannbakkelsene dine høres gode ut, altså! Men, jeg lurer på om du fyller dem med krem eller noe? Eller tar du bare melis rett oppå? Ha en fin tirsdag! Jeg lager deigen etter oppskriften og former liksom 4 avlange brød som jeg steker og når de er ferdige venter jeg til de er lunken så heller jeg melisglasur over og skjærer opp som wienerbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2012 #969 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg lager deigen etter oppskriften og former liksom 4 avlange brød som jeg steker og når de er ferdige venter jeg til de er lunken så heller jeg melisglasur over og skjærer opp som wienerbrød Det høres gyyyyyysla godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mars 2012 #970 Del Skrevet 21. mars 2012 Stakkars deg Odisi! Vært hos naprapat noengang? Kusina mi har slitt lenge med vond rygg etter hun var snekker en periode. Hun startet hos en naprapat og det hjalp henne veldig. Var på en måte en blanding av fysio og kiropraktor forstod jeg. Lesinga går i grunn ikke så bra, jeg er veldig utsettede fortida. Men har bestemt å gjøre masse i påska. Så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. mars 2012 #971 Del Skrevet 21. mars 2012 Har ikke vært hos naprapat nei,men har vurdert det. Ja,det er vel litt enkelt å utsette ting av og til,men det kommer jo mange fridager i påsken som du kan lese Hannee Meeeeeeeeeeeeeeennnnnn nå skal jeg ut på kjøkkenet og lage smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mars 2012 #972 Del Skrevet 21. mars 2012 Smoothie er namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2012 #973 Del Skrevet 21. mars 2012 Hørte jeg SMOOTHIE?!!!!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mars 2012 #974 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror jeg skal lage meg en jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2012 #975 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg har ødelagt blenderdingsmaskinen min såååå om jeg skal lage det må jeg pakke opp den nye, sette meg inn i hvordan den funker og vaske den ... Tar et glass vann jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mars 2012 #976 Del Skrevet 21. mars 2012 Hihi Rumlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2012 #977 Del Skrevet 21. mars 2012 utsetter du Rumle?? Men det pleier jo bare være en knapp og et vrihjul på de da, så veldig vanskelig burde det ikke være Fikk lyst på smoothie selv jeg.. Men har bare et eple. Det blir litt kjedelig smoothie Får kjøpe inn noe frukt til helgen, så kan jeg lage smoothie til alle måltider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2012 #978 Del Skrevet 21. mars 2012 jeg utsetter alt slikt så langt som overhodet mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mars 2012 #979 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg og Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2012 #980 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg elsker nye ting, så jeg pakker opp med en gang. Også trykker jeg der jeg synes det ser ut som jeg skal trykke. Bruksanvisninger går i søpla! Må følge intuisjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå