Rumle Skrevet 16. mars 2012 #921 Del Skrevet 16. mars 2012 Se fra ca. 1 minutt ut i videoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. mars 2012 #922 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg synes at både du og Mynona vet hvordan fredager skal være jeg, Odisi Nå slapper jeg veldig av etter forelesninger, og skal se på tv og spise godteri og kose meg med mannen. Bra med helg! Var i grunn på litt tidlig påsketur sist helg jeg, så denne påsken skal vi kose oss i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #923 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har snart vært 2 uker uten godteri av noe slag! Og det kan jeg fortelle dere er litt av en BRAGD! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #924 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvor er duuuuuuuuuuuu odiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiiii!?! Ingen her i dag jo ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #925 Del Skrevet 16. mars 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #926 Del Skrevet 16. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #927 Del Skrevet 16. mars 2012 Herregud den skulle jeg hatt på veggen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #928 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hehe! Ja, det var en i familien som la ut på facebook. Jeg lo godt når jeg så den jeg og! Edit: liker spesielt den pingvinen som går å bærer på en kurv i bakgrunnen Endret 16. mars 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #929 Del Skrevet 16. mars 2012 Hah! det hadde jeg ikke lagt merke til en gang! men den var artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. mars 2012 #930 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har snart vært 2 uker uten godteri av noe slag! Og det kan jeg fortelle dere er litt av en BRAGD! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI! Det har jeg aldri klart altså! Eller klarte det vel da jeg var baby, men da ville jeg sikkert helst ha saft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2012 #931 Del Skrevet 16. mars 2012 God lørdag Odisi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 17. mars 2012 #932 Del Skrevet 17. mars 2012 HALLO!! Kaffi og avis, så kan dagen begynne. Tror det blir hagen som får min tid idag. Og så....For å virkelig kjenne på sommer har jeg bestemt meg for reker og loff til kvelds. Men kanskje jeg skal forsøke meg på å lage sukkerblomster? Ble skikkelig inspirert av den snutten Rumle la inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 17. mars 2012 #933 Del Skrevet 17. mars 2012 God formiddag Surre kanskje det ikke var så dumt med sommerlig aktivitet i hagen,alt er liksom så kjedelig nå,naturen står en måte på vent til å bryte ut Mannen er allerede ute og skraper båten mens jeg ser film på tv og drikker kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 17. mars 2012 #934 Del Skrevet 17. mars 2012 Se fra ca. 1 minutt ut i videoen! Så utrolig fantastisk jeg finner ikke ord som jeg kan utrykke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 17. mars 2012 #935 Del Skrevet 17. mars 2012 Hei allesammen,ønsket du meg god Lørdag for du regnet med jeg ikke så den før Lørdag Hoppe,eller tok du feil av dagene Jeg syns pingvinen med veska var morsomst jeg,lo godt av det bildet Håper alle får en uforglemmelig Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 17. mars 2012 #936 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jeg synes at både du og Mynona vet hvordan fredager skal være jeg, Odisi Nå slapper jeg veldig av etter forelesninger, og skal se på tv og spise godteri og kose meg med mannen. Bra med helg! Var i grunn på litt tidlig påsketur sist helg jeg, så denne påsken skal vi kose oss i heimen Ja,se der,du vet jo selv hvordan en perfekt helg skal være. Snop,tv og kos med mannen så har du alt Endret 17. mars 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 17. mars 2012 #937 Del Skrevet 17. mars 2012 Brrrrr Må ta inn påskeliljene, og stemorsblomstene som står på krakken, det er jo meldt SNØ i bergen Ble ikke hagejobbing idag, for jeg bestemte meg for å nyte finværet på en annen måte. Dro Boffen med meg på 3 timers fjelltur. Men......Reker skal jeg ha idag, også skal jeg fyre i peisen. Ha en vidunderlig Lørdag aften Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. mars 2012 #938 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva?? Snø i Bergen?? Det er jo nesten sommerstemmning hvis du får fyra opp skikkelig i peisen. Ta på shorts, så er du der Har regnet i Oslo i dag Men jeg jo bare vært inne, så er ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 17. mars 2012 #939 Del Skrevet 17. mars 2012 Huff er det meldt snø,har ikke sett værmeldingen i dag jeg. Vi har hatt sol i dag men kjenner nå når den går ned at det er kaldt. Har du sittet inne på jobb igjen Mynona? Jeg skal til sentrumet her og ta sol med tvillingene,så skal vi kjøpe masse smågodt og leie film,når vi kommer hjem så er det et raskt spyl i dusjen og så i joggedredressen. Taco lefser i løpet av kvelden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. mars 2012 #940 Del Skrevet 17. mars 2012 Neida. har jobbet med skolearbeid i dag. frustrerende sådan. Hørtes ut som en koselig kveld Odisi! Pass dere for snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå