Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Jeg synes at både du og Mynona vet hvordan fredager skal være jeg, Odisi :) Nå slapper jeg veldig av etter forelesninger, og skal se på tv og spise godteri og kose meg med mannen. Bra med helg!

Var i grunn på litt tidlig påsketur sist helg jeg, så denne påsken skal vi kose oss i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snart vært 2 uker uten godteri av noe slag! :hoppe: Og det kan jeg fortelle dere er litt av en BRAGD! :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Ja, det var en i familien som la ut på facebook. Jeg lo godt når jeg så den jeg og!

Edit: liker spesielt den pingvinen som går å bærer på en kurv i bakgrunnen :fnise:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg har snart vært 2 uker uten godteri av noe slag! :hoppe: Og det kan jeg fortelle dere er litt av en BRAGD! :daane:

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI! Det har jeg aldri klart altså! Eller klarte det vel da jeg var baby, men da ville jeg sikkert helst ha saft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

HALLO!!

Kaffi og avis, så kan dagen begynne.

Tror det blir hagen som får min tid idag. Og så....For å virkelig kjenne på sommer har jeg bestemt meg for reker og loff til kvelds. :rodmer:

Men kanskje jeg skal forsøke meg på å lage sukkerblomster? Ble skikkelig inspirert av den snutten Rumle la inn.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God formiddag Surre :klemmer: kanskje det ikke var så dumt med sommerlig aktivitet i hagen,alt er liksom så kjedelig nå,naturen står en måte på vent til å bryte ut :sjenert:

Mannen er allerede ute og skraper båten :popcorn: mens jeg ser film på tv og drikker kaffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei allesammen,ønsket du meg god Lørdag for du regnet med jeg ikke så den før Lørdag Hoppe,eller tok du feil av dagene :fnise:

Jeg syns pingvinen med veska var morsomst jeg,lo godt av det bildet :skratte:

Håper alle får en uforglemmelig Lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg synes at både du og Mynona vet hvordan fredager skal være jeg, Odisi :) Nå slapper jeg veldig av etter forelesninger, og skal se på tv og spise godteri og kose meg med mannen. Bra med helg!

Var i grunn på litt tidlig påsketur sist helg jeg, så denne påsken skal vi kose oss i heimen :)

Ja,se der,du vet jo selv hvordan en perfekt helg skal være.

Snop,tv og kos med mannen så har du alt :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Surrehodet

Brrrrr :fryser: Må ta inn påskeliljene, og stemorsblomstene som står på krakken, det er jo meldt SNØ i bergen :tristbla:

Ble ikke hagejobbing idag, for jeg bestemte meg for å nyte finværet på en annen måte. Dro Boffen med meg på 3 timers fjelltur.

Men......Reker skal jeg ha idag, også skal jeg fyre i peisen.

Ha en vidunderlig Lørdag aften Odisi :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Snø i Bergen??

Det er jo nesten sommerstemmning hvis du får fyra opp skikkelig i peisen. Ta på shorts, så er du der :)

Har regnet i Oslo i dag :( Men jeg jo bare vært inne, så er ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Huff er det meldt snø,har ikke sett værmeldingen i dag jeg.

Vi har hatt sol i dag men kjenner nå når den går ned at det er kaldt.

Har du sittet inne på jobb igjen Mynona?

Jeg skal til sentrumet her og ta sol med tvillingene,så skal vi kjøpe masse smågodt og leie film,når vi kommer hjem så er det et raskt spyl i dusjen og så i joggedredressen.

Taco lefser i løpet av kvelden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. har jobbet med skolearbeid i dag. frustrerende sådan.

Hørtes ut som en koselig kveld Odisi! Pass dere for snøen :sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...