Gjest odisi73 Skrevet 25. februar 2012 #781 Del Skrevet 25. februar 2012 God ettermiddag Rofl,Hannee,Rumle og Mynona ryggen er litt bedre og det er forkjølelsen også håper der har en fin dag allesammen. Det hørtes spennende ut med reisedagbok Mynona,jeg skulle vært en ivrig leser hvis du startet det Rumle,svigers bruker og Superba,så gir hun kalksalpeter hvis hun syns de blir bleke i fargene eller har lite blomster eller blader. Husk at Fuksiaen trives best i skyggen,i sola brenner både bladene og blomstene seg veldig fort og planten ser fort slapp ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #782 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg må visst prøve kalksalpeter! Vet du om hun bruker det på roser også? Forresten, hvet du hvilken superba hun bruker, de kommer i forskjellige farger. Mener jeg kjøpte blå i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2012 #783 Del Skrevet 25. februar 2012 God lørdag til Odi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 25. februar 2012 #784 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg skal spørre men hun har somregel hatt det i en liten pose. Hei Hoppe,har du spist godteri i helgen eller klarte du å stå imot Jeg var å leita etter sorbet is i isdisken i går,men det er jo bare fløteis og finne,det er dårlig syns jeg. Mega,rimi og rema som er store kjeder og har mange is disker men ingen selger sorbet is Jeg får vel lage den selv,men det var det jeg ville slippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 25. februar 2012 #785 Del Skrevet 25. februar 2012 Nå skal jeg snart til den lokale Mixen og kjøpe ukens kryssordflax og ta Lottoen for i dag SKAL jeg bli mangemillionær Betaler Mynona 1 Mill for å lage en reiseplan for oss slik at vi kan utforske hele verden. Det hadde vært noe det Rofl må huske ta med fotoapperat slik at han kan legge bildene ut på KG når vi kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 25. februar 2012 #786 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg må visst prøve kalksalpeter! Vet du om hun bruker det på roser også? Forresten, hvet du hvilken superba hun bruker, de kommer i forskjellige farger. Mener jeg kjøpte blå i fjor På rosene bruker vi hesteperler som jeg tar på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #787 Del Skrevet 25. februar 2012 Åhh.. Jeg lager lett en reiseplan for 1 mill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #788 Del Skrevet 25. februar 2012 På rosene bruker vi hesteperler som jeg tar på jobben Jeg bruker en del kukompost som jeg blander i jorden også, lukter ikke noe særlig Men det gjør jammen ikke hønsegjødselen heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 25. februar 2012 #789 Del Skrevet 25. februar 2012 Bra du er bedre Odisi! Åh jeg kan godt bli din personlige shopper på turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #790 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker en del kukompost som jeg blander i jorden også, lukter ikke noe særlig Men det gjør jammen ikke hønsegjødselen heller! Jeg leste kukost med en gang.. hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #791 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har laget reisedagbok Rumle!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=634011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 25. februar 2012 #792 Del Skrevet 25. februar 2012 Hønsegjødsel er bare helt jæææææææ.... Hadde ansatt deg med en gang Hannee Nå skal jeg lese i Mynonas reisedagbok,det blir spennende å følge med på. Rumle,syns absolutt du må starte en hagedagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2012 #793 Del Skrevet 25. februar 2012 Snart er det sangprogram på tv2. Jeg skal benke meg, sammen med isen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #794 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg blir med Hoppe!! I dag er det Vinni som skal hedres er det ikke?? Jeg er spent på hvordan de andre tolker rappingen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 25. februar 2012 #795 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg er glad i is, men tror jeg har hull i ei tann, for der iser det støtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 26. februar 2012 #796 Del Skrevet 26. februar 2012 Sangprogram er gøy og se på Hoppe Vinni fra Paperboys er skamkul(stavanger utrykk,små bokstaver) Kanskje du skulle tatt deg en tur til tannlegen Hannee så kan du spise så mye is du vil etterpå uten å ise i tanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. februar 2012 #797 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, må nok det. Men vet ikke hvilken tannlege jeg skal gå til. Er det offentlig eller privat når man er 23? Litt lenge sia jeg gikk... God ettermiddag til deg kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2012 #798 Del Skrevet 28. februar 2012 Bare innom for å si goddnatt i tråden, men her er det heltomt gitt. Velvel; kan si at jeg likte Vinni-programmet veldig godt og jeg skal kjøpe cd om det kommer noen. Egentlig kunne jeg ønsket meg at det kom en dvd av alt sammen. Da hadde jeg kost meg skikkelig både titt og ofte. Noen av øyeblikkene der var ubetalelige. ...og så burde de ha plusset på litt ekstramateriale til oss: tull, tøys, latter og massevis av "ting som gikk litt galt"-opptak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2012 #799 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ser videoer fra det på youtube, blir jo like rørt hver gang joooo! Må visst kjøpe dvd jeg og! Ha en fin tirsdag i regnet, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. februar 2012 #800 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei Hannee,Hoppe og Rumle Jeg liker veldig godt The Voice og jeg,må bare skryte litt å fortelle at Hanne Sørvåg er min tremenning Hver gang jeg ser Vinni blir jeg litt satt ut,han er så skikkelig uskikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå