Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder meg til dyrebilder foreløpig.. Har ikke grønne fingre - det meste av blomster jeg tar i blir brunt - så vil ikke ødelegge tråden med visne blomster :sjenert:

Men sånne her er jeg god på.. Samler jo til arken.

zebra_climbing-14078.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du virkelig allergisk mot alle blomster?!!! :(:klemmer:

Ja, er dessverre det. Noen går da, sånn som kaktuser og grønne planter uten blomster. Men de fleste funker dårlig. Jeg er pollenallergiker, så er nok sammenheng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Noen går da, sånn som kaktuser og grønne planter uten blomster. Men de fleste funker dårlig. Jeg er pollenallergiker, så er nok sammenheng der.

...men kaktuser blomstrer også innimellom, funker de blomstene også dårlig?

Hei, Odisi! :goodbye: Vil du ha et drops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er dessverre det. Noen går da, sånn som kaktuser og grønne planter uten blomster. Men de fleste funker dårlig. Jeg er pollenallergiker, så er nok sammenheng der.

Så kjedelig da :(:klemmer:

:klo::kalle: blir aldri helt klok på disse Rumledyrene jeg :fnise:

De er noen merkelige krabater disse Rumlene :fnise:

Rumler er da egentlig ganske enkle og ubesværlige dyr, i alle fall så lenge vi får :vin: og tilgang til koselige hager med varierte buskvekster og blomster! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg satt på flyet til Karibien i høst så så jeg på en engelsk TV serie. Tror det var BBC. Det var diverse klipp fra div dyr, også var det lagt på stemmer på de. Sikkert et barneTV program eller no. Men jeg holdt på å daue av latter. Var sååå morsomt. Folk snudde seg :fnise:

Men noen som har hørt om det?? har så lyst å se mer av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært en idè å si hva det heter, før vi kan si om vi har hørt om det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...