Rumle Skrevet 12. februar 2012 #521 Del Skrevet 12. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KLu-5vetWUE Tenk å flyte rundt i en robåt på denne innsjøen her da! Herlighet, det er noe av det vakreste jeg har sett, altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #522 Del Skrevet 12. februar 2012 Hmm.... Lys rubingrønt er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #523 Del Skrevet 12. februar 2012 Jaaaaaaaaaaaa magisk! Veldig spesielt med de trestammene på bunnen, og så klart vann! Skulløe veldig gjerne vært der og tatt bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #524 Del Skrevet 12. februar 2012 Skulle helst ha likt å være der helt alene jeg...uten alle de turistene som sto i det fjerne på snutten. Natur og stillhet nytes aller best alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #525 Del Skrevet 12. februar 2012 Skulle helst ha likt å være der helt alene jeg...uten alle de turistene som sto i det fjerne på snutten. Natur og stillhet nytes aller best alene. Det er jeg HELT enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #526 Del Skrevet 12. februar 2012 Er Odi på skitur allerede, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #527 Del Skrevet 12. februar 2012 På skitur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #528 Del Skrevet 12. februar 2012 Odiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiii vi savner deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. februar 2012 #529 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei alle venner Jeg har hatt en travel helg fra i går kveld,startet med biffmiddag til allesammen etter inspirasjon fra Jelly sin fredagsmiddag :gjeiper: så var det leie tre dvder og kjøpe masse snop og ha tv kveld sammen med mann og barn i dag har vi sovet lenge og hatt sen frokost(12.00 tiden)snart skal vi på familiebesøk og i kveld skal jeg lage tacolefser med ungene og se De tre musketeer. Tenker jeg har bedre tid til å være her da. Ååååå Rumle hvor finner du alle de flotte video snuttene og vakre bildene dine? De er et syn for øyet,eller hva Hoppejenta Ellers har jeg ikke vært på skitur,har for lite snø til det. Foretrekker og strekke ut på den onskapsfulle sofaen som er så innmari tiltrekkende at jeg ikke klarer og løsrive meg fra den innimellom. I dette øyeblikk legger jeg fra meg pcen og skal tvangskose pusene litt før jeg siger av gårde,snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #530 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei på deg, du er travel som alltid! Høres ut som du har hatt en herlig helg! Ååååå Rumle hvor finner du alle de flotte video snuttene og vakre bildene dine? Åhhh jeg er jo fryktelig glad i å google og drømme meg bort! og nesten uansett hva jeg i utgangspunktet leter etter, så ender jeg opp med å kikke på blomster og hager og vakre plasser og ikke minst katter og andre søte dyr! Så, da er det jo fint å dele litt her inne! Ha en fabelaktig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #531 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) For* et fantastisk vann Endret 12. februar 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #532 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, ikke sant? Helt hypnotisert jeg! Har sett hele videoen flere ganger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. februar 2012 #533 Del Skrevet 12. februar 2012 Videoen var utrolig flott Hei Rofl,travelt du og i det siste? Tror nesten jeg også skal google uteplasser,har ikke tenkt på det før. Har sååååååå lyst å fikse litt opp i hagen eller gjøre noe mer,jeg får se når det nærmer seg mer vår enn det vi har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #534 Del Skrevet 12. februar 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #535 Del Skrevet 12. februar 2012 Haha, bra bilde Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #536 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, den var søt var den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. februar 2012 #537 Del Skrevet 12. februar 2012 Ugler er fantastiske fugler jeg samler på ugler som jeg har på hyllen over peisen på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. februar 2012 #538 Del Skrevet 12. februar 2012 Nydelig vann,tror det må være no med sammensetningen av de ulike stoffene i vannet som gjør det så krystallklart... Hehehe...første gangen jeg har opplevd noen andre har blitt inspirert av ett måltid jeg har inntatt (som jeg vet om) Ja,ja trivelig uansett Odisi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2012 #539 Del Skrevet 13. februar 2012 Nydelig vann,tror det må være no med sammensetningen av de ulike stoffene i vannet som gjør det så krystallklart... Hehehe...første gangen jeg har opplevd noen andre har blitt inspirert av ett måltid jeg har inntatt (som jeg vet om) Ja,ja trivelig uansett Odisi... Ja, det tenkte jeg også på. Kanskje det er veldig kaldt isvann fra fjellene som gjør det også? Noen sånne fjellelver er jo utrolig klare og fine også. Vakkert er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2012 #540 Del Skrevet 13. februar 2012 Tror nesten jeg også skal google uteplasser,har ikke tenkt på det før. Bare si fra hvis du leiter etter noe spesielt, jeg hjelper deg gjerne å leite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå