Mynona Skrevet 9. februar 2012 #481 Del Skrevet 9. februar 2012 I'm IN!!! Men du Gia.. Nå har du vært fraværende lenge. Jeg har jo skulle spurt deg om noe i en hel dag! Har du hørt om Forsmak 2.-3. mars?? Som er er en forsmak til Mathallen som kommer på Vulkan i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #482 Del Skrevet 9. februar 2012 Nei - men dette må jeg undersøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #483 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er sånn preview på Mathallen. Det er 46 (tror jeg) produsenter/butikker som skal stille ut. Så det er sånn gratis frokost og greier der den helgen. Hvis du er på facebook, kan du lese om det her: https://www.facebook.com/Forsmak også om mathallen her: https://www.facebook.com/mathallenoslo Jeg skal på forsmak med en venninne Kanskje vi skal spionere på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #484 Del Skrevet 9. februar 2012 Dette ser veldig spennende ud. Jeg tror jeg må dit. Skal jeg ha en nellik i knapphullet, slik at du kan kjende meg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #485 Del Skrevet 9. februar 2012 Hehe, jeg og venninnen min er nok de som går rundt å sier "OOoo.. se der a!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #486 Del Skrevet 9. februar 2012 Da skal jeg "overfalde" alle som kommer med den replikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #487 Del Skrevet 9. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. februar 2012 #488 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg er med på cruise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. februar 2012 #489 Del Skrevet 9. februar 2012 Sa noen cruise?? Er med her!! Nå som prisene sikkert synker fordi ingen vil dra på cruise, passer det og ypperlig! Kanskje vi til og med får store deler av båten for oss selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #490 Del Skrevet 9. februar 2012 Herlig! Men jeg er redd jeg må ta opp et veldig stort lån for å chartre et helt cruiseskib for dere. Jeg kan vel skaffe noen titusener kredittkort, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. februar 2012 #491 Del Skrevet 9. februar 2012 Synes ingen skal snakke usant om noen! Dumme broren til Giacomo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #492 Del Skrevet 9. februar 2012 FruN - vi skal da ikke ha med noen turister? Bare den uinteressante familien, og venner, ektefeller og associerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. februar 2012 #493 Del Skrevet 9. februar 2012 Jooo, helst det. Men om man ikke får et helt skip for seg selv, går det jo å dele litt på plassen? Vi drar vel til sanatoriet vårt etter båtturen? Da skal ingen turister være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #494 Del Skrevet 9. februar 2012 Vi får et helt skib for oss selv, om jeg så må frem med trebenet og huggerten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. februar 2012 #495 Del Skrevet 9. februar 2012 Arrr, captain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #496 Del Skrevet 9. februar 2012 Det der så vanvittig godt ut Min kakao lager jeg slik: 4 ss mørk drikkekakao 6 ss sukker og 1 l melk. Krem: 3 dl kremfløte,2 ss sukker og 1 ts vanilje sukker,topping er kaneldryss Nam! Takk for oppskriften! Den sakl jeg prøve snarest! jeg bruker også alltid vaniljesukker i pisket krem, det gir veldig god smak Tusen takk - dere er så snilde. Jeg har lyst til å spandere et seks måneders cruise i karibien på dere alle sammen. Hva sier dere til et "uinteressant" cruise med KG-familien? Jipppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 10. februar 2012 #497 Del Skrevet 10. februar 2012 God ettermiddag Odisi Jeg vil på cruiiiiise Gia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. februar 2012 #498 Del Skrevet 10. februar 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2012 #499 Del Skrevet 10. februar 2012 Åååå, hei - min søte lille voffs! Bildet av hunden var også fint, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2012 #500 Del Skrevet 10. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå