Gjest LightBulb Skrevet 9. februar 2012 #461 Del Skrevet 9. februar 2012 Den er jeg med på Hannee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. februar 2012 #462 Del Skrevet 9. februar 2012 Yeyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #463 Del Skrevet 9. februar 2012 Tuuusen Takk,begge to,nå ble jeg glad Denne dagboken din Odisi ligner veldig mye egentlig på uinterressant-tråden Ja det var vel i grunnen når alle kranglet og tråden ble flyttet at jeg lagde dagbok slik at vi har noen rømningsmuligheter hvis det skulle skje igjen og her har vi bestemt oss for at alle kan prate om hva de vil,kremt men hovedtyngden ser du jo selv hvor ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. februar 2012 #464 Del Skrevet 9. februar 2012 Her er litt av hovedtygden: Dyr er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #465 Del Skrevet 9. februar 2012 herregud er det spiselig det der eller bare pynt. Kan du pynte kakene så fint Light siden du er nesten konditor eller er du konditor Ser helt knallgodt ut hvis det er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #466 Del Skrevet 9. februar 2012 God kveld Odisi. Gia, vi kan være din familie som aldri vil si usannheter om deg! Jepp,helt enig med deg,her er du alltid velkommen Gia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #467 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Her er litt av hovedtygden: Dyr er søte! Ja,nemlig. Endret 9. februar 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #468 Del Skrevet 9. februar 2012 Her er litt av hovedtygden: Dyr er søte! Apropos: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #469 Del Skrevet 9. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. februar 2012 #470 Del Skrevet 9. februar 2012 Ja,nemlig. Og kaker er gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #471 Del Skrevet 9. februar 2012 Herlige bilder Og ingenting i verden slår et skikkelig stort sjokoladekakestykke som er spiselig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #472 Del Skrevet 9. februar 2012 Bare forsyn deg du, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #473 Del Skrevet 9. februar 2012 Denne var artig! Lurer på hvordan de lager mønsteret på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. februar 2012 #474 Del Skrevet 9. februar 2012 herregud er det spiselig det der eller bare pynt. Kan du pynte kakene så fint Light siden du er nesten konditor eller er du konditor Ser helt knallgodt ut hvis det er ekte. Alt er spiselig. Jeg har lært å pynte, men jeg er ikke så flink. Men blir bedre for hver gang Øvelse gjør mester Jeg er bare nesten. Ble aldri helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #475 Del Skrevet 9. februar 2012 Herre min hatt,jeg dåner tusentakk,tror jeg må begynne å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #476 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvaaaa? Ikke mer; Jeg mener jeg leste et sted at kvinner burde drikke mer kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #477 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Når jeg tenker meg om er det kjempeeeeeeeeeeeeeelenge siden jeg har drukket kakao! Hvordan lager du din, odisi (mistenker den for å være vanvittig god! ) Kakaopulver eller kokesjokolade, eller hur? Endret 9. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #478 Del Skrevet 9. februar 2012 Øyh folkens. Husk på dette: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #479 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvaaaa? Ikke mer; Jeg mener jeg leste et sted at kvinner burde drikke mer kakao Det der så vanvittig godt ut Min kakao lager jeg slik: 4 ss mørk drikkekakao 6 ss sukker og 1 l melk. Krem: 3 dl kremfløte,2 ss sukker og 1 ts vanilje sukker,topping er kaneldryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #480 Del Skrevet 9. februar 2012 God kveld Odisi. Gia, vi kan være din familie som aldri vil si usannheter om deg! Tusen takk - dere er så snilde. Jeg har lyst til å spandere et seks måneders cruise i karibien på dere alle sammen. Hva sier dere til et "uinteressant" cruise med KG-familien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå