Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror forresten jeg skal ha 4 av den der i arken :)

Altså... Det finnes sånne hormonsprøyter som man kan gi til barn som kommer til å bli megahøye... Kan man gi det til valper også, så de forblir valper? :klo:

Men hvor er Odisi? Bissi i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en bror som er like veltalende og belest som deg Gia :danse: har du søsken?

Jeg har en bror som er et riktig vrengebillede av meg. Manipulerende, egoistisk og sneversynt. Jeg skulde ønske jeg kunde si noe positivt om ham. Ikke er han særlig belest heller, dessverre. Men han skaber en masse festlige problemer for meg, blandt andet ved å fortelle usandheder om meg til familie og andre.

Jeg vil ikke at han skal være med i arken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surre og bakebarnet får være med i arken, men Gia-bror må nok bli tatt av syndefloden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Å Surre :blomst: hvis ikke du er feit snart så vet ikke jeg,jeg hadde ivertfall vært det med den bakerjenta :Nikke:

Gia,for en dum bror,vi kan ikke ha intrigemakere på sanatoriumet så er enig med Mynona,han må reise med syndefloden :ler:

Hei allesammen :vinke: nå er jeg glad for når jeg kom hjem var det ett ostekakestykke igjen til meg fra i går,så nå er det ostekake og kaffe.

Nå har jeg fyrt i peisen,handlet alt som skal handles,ingen i huset,venter ikke besøk i dag så da har jeg sofaen som kaller på meg,den gode myke sofaen med pledd og myke puter :tunge1:

Må selvfølgelig ha meg en dusj og hoppe inni godressen og stikke beina mine ned i ullsokkene(bomull først så ull,ikke rett i ulla som hoppejenta ville gjort) ;) Ellers håper jeg dere andre også har en god dag enten den er på skole,jobb eller i sofaen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Selvfølgelig har vi det Jelly,men :velkommen: i min dagbok.

Håper du får se mange fine bilder og taste noen gode samtaler om dyr,kaker,drømmer og alt som er :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det Jelly! Foreløpig er det bare krypdyr, slanger og broren til Gia son er ekskludert. Også får ikke den late eks-mannen til surre være med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Tuuusen Takk,begge to,nå ble jeg glad :strix:

Denne dagboken din Odisi ligner veldig mye egentlig på uinterressant-tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...