Gå til innhold

Svart bukse som suger til seg alt


Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

Har en tight sort bukse som sitter veldig pent på, men som suger til seg alt og litt til i løpet av en dag. den er vasket flere ganger med tøymykner, ser alltid pen ut når jeg tar den på, men nå - etter en dag på jobb - så er den full av "dritt".

er det noe å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke annet enn å gå på med klesrull/lo-fjerner eller børste. Jeg har et par bukser som er likedan, og det er irriterende, men dette er ikke noe man får gjort så mye med i grunnen. :/

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en miniklesrulle som passer i vesken. Har med meg den hvis jeg skal gå med den håpløse sorte buksen min :)

Jeg har forresten lært at du ikke skal bruke tøymykner i bukser med stretch, for da ødelegger du stretchen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en miniklesrulle som passer i vesken. Har med meg den hvis jeg skal gå med den håpløse sorte buksen min :)

Jeg har forresten lært at du ikke skal bruke tøymykner i bukser med stretch, for da ødelegger du stretchen.

ja, jeg har brukt tøymykner fordi jeg har hørt det skulle gjøre buksen mindre statisk. Får bli en kveldsbukse tenker jeg, så er ikke "problemet" så synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...