Gå til innhold

Muslimers rettigheter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noen punkter som godt oppsummerer (etter flere nylige nyheters diskusjonskonklusjoner her på forumet og andre steder).

Norge anno 2012:

a) Storparten slipper inn gjennom de åpne slusene vi har her

b) Papirløse som bedriver hallikvirksomhet/ran/voldtekt slippes ut på gatene etter at de er blitt kjent av politiet

c) Mindretallet som får avslag på asylsøknaden får bli i norge i årevis og har krav på psykiatri og advokat samt trygd

d) Småforbrytere som sendes ut har krav på trygd

e) De som har fått avslag og dreper, får oppholdstillatelse, fengselspenger og krav på trygd etter endt soning

f) Muslimer som kommer hit, har ingen jobb eller tilknytning, står før våre egne som har slitt med psykiske problemer i årevis når det kommer til trygd og psykiaterhjelp

g) De som nekter å dra hjem blir lovet trygd også når de kommer hjem OG hvis de ikke drar hjem, har de likevel krav på sykehus mens de begår større og mindre kriminalitet

h) Hvis de ikke vil oppgi identitet, kan de likevel gå rundt i gatene våre. Ingen har peiling på hvem som befinner seg her. Det er over 30 000 ulovlige, papirløse innvandrere frie på gatene

i) hele familien (som gjerne er på et par-40 stykker er mer enn hjertelig velkommen til landet vårt

j) De er overrepresentert når det kommer til manglende tilknytning til arbeidslivet og dermed tilgang på trygdepengene våre. Ofte samtidig som de jobber svart og kan dermed få en over gjennomsnittlig årslønn.

k) De har lov til å arrangere demonstrasjoner som hyller drap på våre soldater, og samtidig hyller Bin Laden, Osama og drap på alle sivile amerikanere, samt lovnad om å ta over Norge, hevne (drepe) alle kafirer, jobbe for Shariadomstoler og undertrykke

l) Kreve å få bygget titalls moskeer, endring av skoleverket, fjerne bilder av griser på ykehus, diskriminere norske skolebarn for å ha skine på maten, endre tradisjoner vi har hatt i Norge i årevis på bakgrunn av at det er "diskriminerende"

m) De trives tydeligvis ikke i sine egne land, men de klager når Norge har forbarmet seg over dem og vil gjøre vårt land likt deres eget, til tross for at de tydeligvis er undertrykket der? Eller er dette kun et uttrykk for å ønske å islamisere Norge og vesten? Og dette er fullstendig støttet av vår kjære statsminister.

n) AUF jobber for bla. å innføre lovlighet til å bære hijab når de sitter i norske juriststoler. Og dette er "ufattelig" at ikke er lovlig, og kommer til å bli sett tilbake på med skam om 30 år, når dette er helt utbredt? Hva hvis man hadde kommet med bispelue/kalott/kippa? Har religion noe i en juridisk domfellelse å gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det begynner å bli ille. Man snakker om at de er så få og at det er ingen fare. Da synes jeg virkelig at det er rart at den norske kirke og skole synes det er greit at det blir lest fra Koranen under skolegudstjenester. Begrunnelsen var jo også at man bodde der det var mange muslimer, i et flerkulturelt( dvs muslimsk) samfunn så da fikk nordmenn tilpasse seg! At det går an.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen punkter som godt oppsummerer (etter flere nylige nyheters diskusjonskonklusjoner her på forumet og andre steder).

Norge anno 2012:

a) Storparten slipper inn gjennom de åpne slusene vi har her

b) Papirløse som bedriver hallikvirksomhet/ran/voldtekt slippes ut på gatene etter at de er blitt kjent av politiet

c) Mindretallet som får avslag på asylsøknaden får bli i norge i årevis og har krav på psykiatri og advokat samt trygd

d) Småforbrytere som sendes ut har krav på trygd

e) De som har fått avslag og dreper, får oppholdstillatelse, fengselspenger og krav på trygd etter endt soning

f) Muslimer som kommer hit, har ingen jobb eller tilknytning, står før våre egne som har slitt med psykiske problemer i årevis når det kommer til trygd og psykiaterhjelp

g) De som nekter å dra hjem blir lovet trygd også når de kommer hjem OG hvis de ikke drar hjem, har de likevel krav på sykehus mens de begår større og mindre kriminalitet

h) Hvis de ikke vil oppgi identitet, kan de likevel gå rundt i gatene våre. Ingen har peiling på hvem som befinner seg her. Det er over 30 000 ulovlige, papirløse innvandrere frie på gatene

i) hele familien (som gjerne er på et par-40 stykker er mer enn hjertelig velkommen til landet vårt

j) De er overrepresentert når det kommer til manglende tilknytning til arbeidslivet og dermed tilgang på trygdepengene våre. Ofte samtidig som de jobber svart og kan dermed få en over gjennomsnittlig årslønn.

k) De har lov til å arrangere demonstrasjoner som hyller drap på våre soldater, og samtidig hyller Bin Laden, Osama og drap på alle sivile amerikanere, samt lovnad om å ta over Norge, hevne (drepe) alle kafirer, jobbe for Shariadomstoler og undertrykke

l) Kreve å få bygget titalls moskeer, endring av skoleverket, fjerne bilder av griser på ykehus, diskriminere norske skolebarn for å ha skine på maten, endre tradisjoner vi har hatt i Norge i årevis på bakgrunn av at det er "diskriminerende"

m) De trives tydeligvis ikke i sine egne land, men de klager når Norge har forbarmet seg over dem og vil gjøre vårt land likt deres eget, til tross for at de tydeligvis er undertrykket der? Eller er dette kun et uttrykk for å ønske å islamisere Norge og vesten? Og dette er fullstendig støttet av vår kjære statsminister.

n) AUF jobber for bla. å innføre lovlighet til å bære hijab når de sitter i norske juriststoler. Og dette er "ufattelig" at ikke er lovlig, og kommer til å bli sett tilbake på med skam om 30 år, når dette er helt utbredt? Hva hvis man hadde kommet med bispelue/kalott/kippa? Har religion noe i en juridisk domfellelse å gjøre?

Har du noen linker åvise til? noen som bekrefter din påstand.?Vil gjerne se påstander på

D E F G I J K L (l,endre på hvilke radisjoner?)

M,trives ikke i sitt eget land? Hva mistrives de med? N

Da venter jeg spent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sukk, dypt deprimert. (sleper meg bortover, så dypt fortvilet at jeg snubler i lillefingrene mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: kom med kilder på samtlige punkt. Og fortell hvorfor muslimer nok en gang er den store stygge ulven.

TS skriver jo at dette er oppsummert fra debatter på kåge. Det er da TS subjektive mening, man må ikke komme med kilder hver gang en skriver noe på et debattforum.

Jeg antar da at du ikke oppfatter dette som et regjeringsdokument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS skriver jo at dette er oppsummert fra debatter på kåge. Det er da TS subjektive mening, man må ikke komme med kilder hver gang en skriver noe på et debattforum.

Jeg antar da at du ikke oppfatter dette som et regjeringsdokument.

Er du TS? Det er ikke for mye forlang at vedkommende viser til kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du TS? Det er ikke for mye forlang at vedkommende viser til kilder.

Nei, jeg skriver ikke anonymt, jeg synes ikke man trenger kilder til meningsytrelser. Jeg oppfatterer dette som en mening som TS ønsker å debattere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok subjektive påstander, så å skrike etter kilder er ikke veldig behjelpelig. Hva med heller å følge statsministerens ord og vise ytringsansvar (Om noen er litt usikre på hva det vil si, er det tydeligvis å si imot andre sine meninger... Eller noe sånt). Men du som spurte etter bl.a. J, K, L, M og N, så skal det ikke mer til enn å oppdatere VG en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, din mening er ganske likt min mening. Og min mening er ganske påvirket av det jeg leser og hører fra media, bekjente, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeeeest

Har du noen linker åvise til? noen som bekrefter din påstand.?Vil gjerne se påstander på

D E F G I J K L (l,endre på hvilke radisjoner?)

M,trives ikke i sitt eget land? Hva mistrives de med? N

Da venter jeg spent

Vel, de fleste av punktene her kan bevises ved et enkelt googlesøk, eller ved å følge med på nyheter og samfunnsutviklingen. Observerer at det er flere i tråden som ikke synes dette var noe nytt. Jeg er ikke TS, så gidder ikke skolere deg fordi du ikke er oppdatert. Vi kan jo heller snu det på hodet; kan du motbevise punktene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skriver ikke anonymt, jeg synes ikke man trenger kilder til meningsytrelser. Jeg oppfatterer dette som en mening som TS ønsker å debattere.

Når noen fremstiller sine personlige meninger full av fordommer og uvitenhet som faktablir det vanskelig å få til en konstruktiv debatt. Skjønner du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeeeest

Når noen fremstiller sine personlige meninger full av fordommer og uvitenhet som faktablir det vanskelig å få til en konstruktiv debatt. Skjønner du?

Kan du konkret peke på hva du mener er feil? Gjerne punkt for punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du konkret peke på hva du mener er feil? Gjerne punkt for punkt.

Den som fremsetter slike påstander må vise til kilder og begrunne påstandene sine, uten det er de verdiløse og uinteressante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen fremstiller sine personlige meninger full av fordommer og uvitenhet som faktablir det vanskelig å få til en konstruktiv debatt. Skjønner du?

Det er din mening, jeg ser aldri debattinnlegg som fakta .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeeeest

Den som fremsetter slike påstander må vise til kilder og begrunne påstandene sine, uten det er de verdiløse og uinteressante.

Jeg er klar over at den som fremsetter en påstand har bevisbyrden. Men som sagt så er ikke jeg TS, så jeg gidder ikke ta den jobben. Jeg spør de som mener at listen er feil om de kan peke på hva konkret de mener er feil, da jeg vet at mange av punktene er reelle.

Det er vel ikke sånn at du ikke kan si hva du mener er feil fordi kilder hittil ikke er gitt? Det høres i så fall veldig sært ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, de fleste av punktene her kan bevises ved et enkelt googlesøk, eller ved å følge med på nyheter og samfunnsutviklingen. Observerer at det er flere i tråden som ikke synes dette var noe nytt. Jeg er ikke TS, så gidder ikke skolere deg fordi du ikke er oppdatert. Vi kan jo heller snu det på hodet; kan du motbevise punktene?

Det var jeg som etterlyste fakta her. Nei,jeg er ikke lite oppdatert. Jeg leser mye,men det er påstander her som er ukjent for meg.

TS slenger ut påstander,og ser ikke på det som min jobb og google alle opplysningene som fremsettes.

Hvorfor nevner ikke ts kilder? Jeg påstår ikke at det er feil,men mye av dette er ukjent for meg.

Ts skriver "har krav på" javel, da oppfatter jeg det slik, at det er lovpålagt av den norske stat.Siden trådstarter er mere kjent med lovverket,så hva er problemet medå dele det med oss andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen en dustete forsøk for å slenge dritt på AP...

Lurer på om det er en FRPER :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er kildene dine?

Venter fortsatt. :filer: ..ser ut som TS selv klarer ikke å finne kilder til påstandene hun fantaserer :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke lest begynnelsen av tråden?

Dette er noen punkter som godt oppsummerer (etter flere nylige nyheters diskusjonskonklusjoner her på forumet og andre steder).

Eller forventer dere at man skal kopiere ALLE tråder, meninger, artikler, osv? :fnise: Det fins kilde, selv om dere ikke er fornøyde med det.

Med mindre jeg har misforstått noe, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...