Gå til innhold

KG er kjøpt av Hjemmet...?


Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så på twitter at KG er kjøpt opp av Hjemmet - eller Egmont da.

Hva kommer det til å bety?

Hvorfor formulerer du deg sånn? Hjemmet er vel et ukeblad som eies av Egmont. Det ser ut som om du mener at Hjemmet og Egmont er det samme?

Jeg er glad for dette. Edda Media ble kjøpt opp av A-pressen, så at LO ikke har eierandeler i KG er bare en gledelig nyhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor formulerer du deg sånn? Hjemmet er vel et ukeblad som eies av Egmont. Det ser ut som om du mener at Hjemmet og Egmont er det samme?

Jeg er glad for dette. Edda Media ble kjøpt opp av A-pressen, så at LO ikke har eierandeler i KG er bare en gledelig nyhet.

Ja det er jeg enig i . Og det blir kanskje danskere tilstander her inne ? Mer wienerbrød og øl ?

Endret av sebastianen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bety minst ett argument mindre for de som ikke sympatiserer med regjeringen, hvis,eller rettere sagt når de blir moderert her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper samtlige moderatorer blir byttet ut da :)

Ikke enig der, noen av dem liker jeg .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor formulerer du deg sånn? Hjemmet er vel et ukeblad som eies av Egmont. Det ser ut som om du mener at Hjemmet og Egmont er det samme?

Jeg er glad for dette. Edda Media ble kjøpt opp av A-pressen, så at LO ikke har eierandeler i KG er bare en gledelig nyhet.

Hjemmet Mortensen ;) Bladutgiver i Norge, eies vel av Egmont.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje blir det noen nydelige danske piger her? De er ofte lettere å få til å slenge ut nakenbilder har jeg inntrykket av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmet Mortensen ;) Bladutgiver i Norge, eies vel av Egmont.

Alldeles korrekt :jepp:

Derfor formulerte jeg meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper samtlige moderatorer blir byttet ut da :)

Forumet har ubrukelige moderatorer (synes noen).

Magasinet har elendige artikler (synes mange).

Kanskje de nye eierne er enig og legger ned hele greia? Problem løst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Ja det er jeg enig i . Og det blir kanskje danskere tilstander her inne ? Mer wienerbrød og øl ?

Nei. Mer kynisk økonomi. Strengere krav til bunnlinje. Mer dolking i ryggen og nulltoleranse for dårlige tider. Dansker er elskverdige utenpå og kyniske, sleipe og griske inni. Har drevet nok forretning med dansker til å sky dem som pesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmet Mortensen ;) Bladutgiver i Norge, eies vel av Egmont.

Med andre ord, A-pressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så på twitter at KG er kjøpt opp av Hjemmet - eller Egmont da.

Hva kommer det til å bety?

De har uttalt at de ikke kommer til å forandre på noe som fungerer, så i grunnen kommer det ikke til å bety noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Ja det er jeg enig i . Og det blir kanskje danskere tilstander her inne ? Mer wienerbrød og øl ?

Det kan vi jo ordne selv det Sebastianen :gjeiper: En øl er på vei akkurat nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

De har uttalt at de ikke kommer til å forandre på noe som fungerer, så i grunnen kommer det ikke til å bety noe.

Tror du at de anser alt for å fungere? Skal love deg en ting, det blir tyngre å være ansatt. Det kommer til å kreves og spares over en lav sko. Dansker er de mest kyniske jævlene en kan finne når det kommer til business.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å kreves og spares over en lav sko.

Nuh vel.

Nå er dette første gang jeg hører nyheten, og kjenner ikke sannhetsgehalten, men vi kan jo ta som utgangspunkt at det er sant. Sier forresten navnet David Montgomery deg noe? Han er tidligere eier av Edda, som igjen var tidligere eier av KG.

David er ikke kjent for å være så veldig spandabel, han er mer kjent for å ha kjøpt øl - og for tidligere Edda-ansatte så blir det neppe så mye nytt under solen når det nå er noen dansker som skal fortelle hvor de har kjøpt sitt øl.

Det som er langt mer spennende, er hva det blir av teknisk løsning. Det er nemlig hw.no som drifter KGs hjemmesider, og hvis KG nå "bryter ut av familien", så betyr det kanskje også at de tvinges til å bytte teknisk plattform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...