AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #21 Skrevet 12. januar 2012 Hei. Jeg og en veninne gikk ganske pyntet i byen her forleden, høye hæler masse smykker,sminke osv. Vi sto og ventet på et hjørne. Alle stirret på oss, hvor enn vi gikk, (men det gjør de ofte:S) og en bil stoppet plutselig i veien, og tok ned vinduet og begynte å snakke masse og sa feks " søta, kom hit til bilen a,kom inn hit søtaaaosv"... Veninna mi sto litt lengre unna, så jeg vet det var til meg.. Trodde de jeg var en hore?? De hadde veldig sånn ekle stemmer, sånn kåte :S.. Hva tror dere var grunnen?? :o Kansje tenke på hvordan man klerseg kansje. Behøver jo ikke gå inn for å se bllig ut 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #22 Skrevet 12. januar 2012 Kansje tenke på hvordan man klerseg kansje. Behøver jo ikke gå inn for å se bllig ut Luksusprostituert kanskje? Dyr, ikke billig.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #23 Skrevet 12. januar 2012 Behøver jo ikke gå inn for å se bllig ut Hvorfor ikke? Hvorfor er det et problem? Nå er 2012 og da kler man seg som man vil. Ordet billig bør gå av moten. Det er ikke noe annet enn et nedsettende og diskriminerende ord.
Envy Skrevet 13. januar 2012 #24 Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor ikke? Hvorfor er det et problem? Nå er 2012 og da kler man seg som man vil. Ordet billig bør gå av moten. Det er ikke noe annet enn et nedsettende og diskriminerende ord. ..men veldig beskrivende i enkelte tilfeller 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #25 Skrevet 13. januar 2012 Haha, neste gang jeg ser ei jente som er totalt oversminket skal det der prøves. Bare sitte å late som jeg tror hun er hore xD
Bachata Skrevet 13. januar 2012 #26 Skrevet 13. januar 2012 Luksusprostituert kanskje? Dyr, ikke billig. Du finner vel stort sett ikke luksusprostituerte ute på gatehjørner. 1
Gjest -J- Skrevet 14. januar 2012 #27 Skrevet 14. januar 2012 Haha, neste gang jeg ser ei jente som er totalt oversminket skal det der prøves. Bare sitte å late som jeg tror hun er hore xD Neste gang du er ute på byen og ser en jente som er oversminket og kledt veldig utfordrende, så går du bort og hviskrer henne i øret: "Hvor mye tar du for èn natt?" Advarsel: Du kan få en drink i ansiktet, men du kan ofte også få en god samtale ut av det. Rapporter tilbake her etterpå. PS: Jeg liker godt jenter som er kledt utfordrende og har ikke noe i mot sminke, selv om jeg foretrekker en mer naturlig look.
mya87 Skrevet 14. januar 2012 #28 Skrevet 14. januar 2012 enig med sailor. folk glaner når man har på høye sko.. 1
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #29 Skrevet 15. januar 2012 Hele Oslo stopper opp når man er pyntet. Jeg liker å gå med hæler og det er ikke få blikk man får. Jeg ser på folk med høye hæler om de ikke klarer å gå på dem. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå