Gå til innhold

Jeffrey Campell sko i New York


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til New York nå i vinter, og gleder meg selvfølgelig til shoppingen der :)

Også lurte jeg på hvor mye billigere Jeffrey Campell sko er i New York enn her i Norge? :)

Er det noen andre merker som utpeker seg for å være spesielt mye billigere i USA enn her i Norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom hjem fra NY for et halvt døgn siden, så kanskje jeg kan svare litt :)

Venninnen min kjøpte seg Jeffrey Campell-sko i NY, og sa at de var bittelitt billigere enn i Norge, men ikke imponerende mye billigere (slik tilfellet var for en del andre ting vi kjøpte der). Husker dessverre ikke akkurat hvor mye hun betalte, men jeg antar det var snakk om en 3-400 kroner billigere i NY.

Nå kan det jo hende du er ute etter sko i akkurat Jeffrey Campell-kategorien, men jeg kan jo blant annet si at jeg kjøpte meg Converse til 150 kroner, Timberland-støvletter til 300 kroner, og Hunter-støvler til 850 kroner mens jeg var der borte. Noe er altså mye billigere enn i Norge, mens annet bare er bittelitt billigere.

Vi reiste for øvrig ut til Woodbury Outlet. Det var en busstur jeg tror vi betalte sånn cirka 250 kroner for (tok vel en times tid hver vei), men der ute fikk vi kjøpt utrolig mye både klær, kosmetikk, sko osv til en langt lavere pris enn i Norge.

God tur til New York - det er en fantastisk by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...