Gå til innhold

Pappa fyller 60 år, tips til gave!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pappa har snart bursdag og fyller 60 år, vil gjerne finne en bra gave til han :)

Mannen har lite hobby`er og har så og si "alt" han trenger.

Så langt er det vurdert ergometersykkel, kaffemaskin eller tivoliradio, men han drikker ikke kaffe, har 2-3 radior fra før og har sykkel...

Tenkte også på en reise, men han er ikke så glad i reise, trives best hjemme eller på hytta i skogen.

Håper noen her har noen gode tips å komme med, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Noen gode bøker, eller filmer som han liker?

Skrevet (endret)

Harley Davidson eller en thaimassasjedame. :filer:

Neida, fra spøk til alvor, faren min er også i den alderen, og i det siste har jeg begynt å kjøpe konsert- eller teaterbilletter til ham når han har bursdag. Kjøper alltid 2 stk, sånn at han kan ta med seg noen. (Han er skilt, og har allerede Harley Davidson. Glad han valgte det fremfor det andre alternativet jeg nevnte. :fnise: )

Endret av Meaty
Skrevet

Takk for innspill!

Skal se om jeg finner en konsert som kunne passe :)

Film og bøker er det verre med, sist vi var på kino så vi "Engler og demoner" da sovna han...

Skrevet

Du sier han ikke har noen hobbyer, men hva med å prøve å introdusere han for noe likevel? Faren min fikk en gang matlagingskurs hos Arne Brimi, det er noe han definitivt har fått igjen for. Jeg kjenner meg forøvrig igjen, hver bursdag/jul er det full panikk, hva kjøper man til som har alt og ikke ønsker seg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...