Gjest loler Skrevet 13. januar 2012 #41 Skrevet 13. januar 2012 Jeg synes det er fint også! jeg bruker det ofte. Også er det så behagelig Jeg bruker det uansett hvor kaldt det er. Jeg bruker en tykk ullstrømpebukse under, så går det greit
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #42 Skrevet 14. januar 2012 Dette er en forferdelig stygg trend.. mangen med meg ser jeg som synes det.. Uff, dra på deg noe annet. Selv joggebukse er jo finere,!
Shinana Skrevet 14. januar 2012 #43 Skrevet 14. januar 2012 For å være helt ærlig synes jeg det ser helt idiotisk ut med shorts nå på vinteren hvor det er 10 minus ute. Og det er heller ikke passende med en lårkort kjole på jobb... Du virker rimelig sikker på at de fleste på dette forumet befinner seg på samme sted som deg. Slik er det naturligvis ikke. Her hvor jeg bor har vi ikke hatt mere enn en dag med temp under null denne vinteren, og tempen ligger vanligvis på fem til ti plussgrader. Ikke at det spiller all verdens rolle for jeg går ofte med shorts og ulltights eller leggings uansett. Synes det er fint, og det er det heldigvis mange andre som gir uttrykk for også. Noen ganger med høye Doc Martens, noen ganger med Nike Shox, noen ganger med støvletter til. trives godt med det jeg. 1
MrSmith Skrevet 14. januar 2012 #44 Skrevet 14. januar 2012 Smaken er selvsagt forskjellig og her er min: jeansshorts er ikke pent uansett årstid eller årstall, særdeles ille dersom den er avklipt. Andre shortser kan være ok.
Gjest NozMonster Skrevet 14. januar 2012 #45 Skrevet 14. januar 2012 det er jo ikke noe mer kaldt å gå med shorts enn med kjole eller skjørt da.. og for min del er det varmere å gå med shorts enn med bukse på vinteren, for jeg bruker 3 tykke ullstrømpebukser under shortsen 1
Lurifaksen Skrevet 14. januar 2012 #46 Skrevet 14. januar 2012 Har faktisk fått en del komplemanger for "stilen" min når jeg har gått i shorts og strømpebukser.. For min del er det noe jeg kan ta på meg når jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg når alle buksene mine er til vask etc. Bruker som regel et par "bikerboots" elns til, og en stor cardigan over. Ofte ser man ikke shortsen fordi overdelene henger over. Og det kan være godt.og varmt i minusgrader, så lenge man bruker ullstrømpebukser og sokker
loffen Skrevet 14. januar 2012 #47 Skrevet 14. januar 2012 Synes shorts med tights under er stillig! Bruker som regel det til fest, noe ala denne: http://4.bp.blogspot.com/_y_L-Ti5A2Tc/TJtb7UCFePI/AAAAAAAAEn4/FySUckfxR5g/s1600/shorts4.jpg med pierre robert strømpebukser, høye støvletter og en fin topp uten for mye utringning:)Synes demin-shorts passer best til sommeren uten strømpebukse under:) Enig med deg! Jeansshort med hvite joggesko til på vinteren, synes jeg ser rart ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå