Gå til innhold

Skal bruke shorts i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke alle er slemme selvfølgelig.

Men ble veldig lei meg av noen svar her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle er slemme selvfølgelig.

Men ble veldig lei meg av noen svar her..

Flertallet her syns shorts med strømpebukse under er fint, ikke hør på de få som syns det er teit :) Finens ikke et eneste klesplagg som IKKE har blitt slaktet her inne. På KG er det noe gale med absolutt alt, enten ser man fjortis ut, eller kjerring, enten er det for stramt og horete, eller for uformelig. Tro meg, ingen som har lagt ut bilder eller beskrivelser av klær her har fått kun positiv respons.

Jeg syns shorts og strømpebukse er kult året rundt! Går ofte med det selv. Mye mer spennende enn bare jeans og en vanlig genser. Da jeg jobbet på butikk gikk jeg veldig ofte i shorts med strømpebukse til og topp/singlet (med cardigan når det var kaldt).

Verste jeg vet er jenter som går dødskjedelig kledd (bukse og genser i nøytrale farger) og kritiserer alle som kler seg "rart".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ble det shorts på deg eller ts? :popcorn:

jeg har kjøpt meg enda en ny shorts i dag som jeg skal bruke ute på byn i morgen :jepp: sånn som er høy i livet og 2 rader med knapper oppover magen på, gjennonmsiktig svart topp med svart BH under- shorts kan brukes til så mangt. og skyhøye støvletter da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

ble det shorts på deg eller ts? :popcorn:

jeg har kjøpt meg enda en ny shorts i dag som jeg skal bruke ute på byn i morgen :jepp: sånn som er høy i livet og 2 rader med knapper oppover magen på, gjennonmsiktig svart topp med svart BH under- shorts kan brukes til så mangt. og skyhøye støvletter da :jepp:

Da skal jeg hilse på om jeg ser deg på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da skal jeg hilse på om jeg ser deg på byen!

gjør det! :ler:

sannsynligheten er vel heller minimal, men nå vet du jaffal hva jeg skal ha på!

håper vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

gjør det! :ler:

sannsynligheten er vel heller minimal, men nå vet du jaffal hva jeg skal ha på!

håper vi ses!

Ja, jeg så jo bildet ditt i bildetråden, så kjenner deg igjen om jeg ser deg! Gled deg til å bli imponert :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rastl0s

Tenkte å bruke en olashorts (lårkort) på jobb i morgen. Har hvite nike sko. Hvilket tilbehør bør jeg ha? Farge på singlett, genser, strømpebukse osv? Har det meste. Kom gjerne med bilde med hva dere syntes er pent!!!

Jeg går ofte i shorts, sorte strømpebukser og hvite joggesko:) Så lenge det er en tykk strømpebukse, eller en tights/leggings eller hva man nå kaller det, som man ikke kan se gjennom så er det greit:) Tror du kan bruke hva som helst av singeletter/t-skjorter egentlig. Kanskje en cardigan som er pittelitt lang?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk alle disse kvinnene så tullete ut. Jeg kan ikke skjønne at noen synes det der er pent...

Flertallet her syns shorts med strømpebukse under er fint,

Det var da en merkelig konklusjon å dra. De fleste synes vel det er stygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ler ikke av folk som går i olashorts på vintern, men jeg synes ikke det er pent heller.

Jeg syntes alle inspirasjonsbildene her var upassende på jobb, og om noen hadde gått slik på jobb hos oss, tror jeg de hadde fått uønsket oppmerksomhet. Men DET kommer selvsagt an på hvor du jobber.

Der jeg jobber er det mannsdominert, og flesteparten av dem går i dressbukse og skjorte, olashorts med singlet og hvite sko hadde liksom blitt helt feil.

Jobber du derimot enten i klesbutikk eller ett sted der et er mye unge mennesker, så blir det noe annet igjen.

Men du vil nok ofte få negative svar også om du spør om klær, det er mange mennesker her vet du, og det skal noe til å komme med noe ALLE liker. ;) Det har ikke noe med at du ikke burde gå med det du vil, men rett og slett at du vil møte folk med alle typer smak og alle typer meninger. Slik er det bare. :) Jeg går garantert med klær mange her inne ville slakta, men det gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes shorts med tights under er stillig! Bruker som regel det til fest, noe ala denne: http://4.bp.blogspot.com/_y_L-Ti5A2Tc/TJtb7UCFePI/AAAAAAAAEn4/FySUckfxR5g/s1600/shorts4.jpg med pierre robert strømpebukser, høye støvletter og en fin topp uten for mye utringning:)

Synes demin-shorts passer best til sommeren uten strømpebukse under:)

Endret av Nebel86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ser på som viktig for stil er å kle seg bra etter miljøet man er i. Du må føle deg hjemme i det og se bra ut. Så for meg er shorts på vinteren dønn feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg synes faktisk alle disse kvinnene så tullete ut. Jeg kan ikke skjønne at noen synes det der er pent...

deg om det :filer:

og foresten, så er det faktisk flertallet som er positive til shorts :tunge1:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man kun skal kunne bruke shorts om sommeren så blir de stort sett liggende i skapet. Så lenge man er fornuftig og bruker tykk tights/strømpebukse under så gir det et behagelig avbrekk i de altfor mange langbuksemånedene vi har her i landet. Kjør på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj, her var det mange imot shorts om vinteren. Her i østlandet er det veldig mange jenter som bruker ola shorts med tykk strømpe under, det er absolutt ikke et uvanlig syn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg går med shorts nå om vinteren også.Syns det er veldig kult jeg :)

Har som regel en kul t-skjorte til,singlet og cardigan,men enkelte skjorter og gensere kan også se bra ut sammen med shorts.

Spørs jo hvor du jobber og hvor fritt du kan kle deg,men jeg ville nok holdt det ganske enkelt tror jeg.Så ei jente som jobbet i butikk og hun hadde denimshorts,enkel t-skjorte og et kult skjerf til,og hun så bra ut så at det er upassende på jobb er bare bullshit :)

Drit i hva folk her på kvinneguiden mener,for her er det om å gjøre og være mest mulig frekk om man ikke er enig med trådstarter..

EDIT:For å unngå flere misforståelser..

Endret av Nenya82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drit i hva folk her inne mener,for her er det om å gjøre og være mest mulig frekk om man ikke er enig med trådstarter..

Så hyggelig sagt av deg, til alle oss som ikke er enig.

Jeg trodde jeg var ganske høflig og positiv i svaret mitt jeg, men siden jeg er uenig med TS så var jeg vel bare frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så veldig mye varmere å gå med en vanlig bukse enn en shorts med tights/strømebukse under??

Selv går jeg nesten bare i shorts og tights om vinteren :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Så hyggelig sagt av deg, til alle oss som ikke er enig.

Jeg trodde jeg var ganske høflig og positiv i svaret mitt jeg, men siden jeg er uenig med TS så var jeg vel bare frekk.

Og da måtte du ta det personlig?

Jeg mente generelt på kvinneguiden,men skulle vel presisert det.For det er faktisk veldig mange som svarer frekt her på kvinneguiden istedet for å bare skrive "nei,det syns ikke jeg er pent" for eksempel.

Endret av Nenya82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...