Gå til innhold

Skal bruke shorts i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bruke en olashorts (lårkort) på jobb i morgen. Har hvite nike sko. Hvilket tilbehør bør jeg ha? Farge på singlett, genser, strømpebukse osv? Har det meste. Kom gjerne med bilde med hva dere syntes er pent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig synes jeg det ser helt idiotisk ut med shorts nå på vinteren hvor det er 10 minus ute. Og det er heller ikke passende med en lårkort kjole på jobb...

• Liker 4
Skrevet

For å være helt ærlig synes jeg det ser helt idiotisk ut med shorts nå på vinteren hvor det er 10 minus ute. Og det er heller ikke passende med en lårkort kjole på jobb...

*Shorts skulle det selvfølgelig stå.

Skrevet

Enig. Men litt avhengig av hvor du jobber så kan det jo gå, men da må du ha sort, tykk strømpebukse under. Og da kan du ikke ha hvite sko. Kun singlet blir også for lite påkledd. Du må evt ha en genser eller cardigan utenpå.

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var januar jeg. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Det er -24 her jeg bor, og hadde noen kommet i shorts på min jobb så hadde jeg ledd høyt bare av synet, tror jeg.

Gjest Marregutt
Skrevet

Jenter er så slemme mot alle jenter.Huff. Gå i shorts, med strømpebukse under. Det er pent :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg pleier å bruke olashorts eller skjørt selv om det er vinter. Selvfølgelig med en god ullstrømpebukse, og innimellom ullstrømper langt oppå lårene også. Jeg ville ikke brukt singel, men en god varm genser og skjerf :P

Hva slags nike sko er det snakk om da? Kan du linke et bilde?

Skrevet (endret)

Synes det er kjempetøft med olashorts året rundt jeg :jepp:

Ville brukt en sort nylonstrømpebukse, tykk stor genser (gjerne oversized og halvveis dyttet nedi shortsen foran) med et deilig skjerf over. Både converse-type sko og støvletter passer fint ved siden av.

..Nå vet jeg hva jeg skal ha i morgen, selv :fnise:

EDIT: Forresten er det kult med en bluse eller skjorte ved siden av også!

Endret av Audrina
  • Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Det kommer litt an på hvilken type shorts det er. Jeg personlig syns ikke jeansshorts med strømpebukser under er særlig kledelig. Sånn som dette, men denne typen shorts kan godt funke med shorts under. Ikke se på fargen og fasongen, bare valgte et bilde.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg går ofte med shorts! men jeg liker best cityshorts på vinterstid.

grovstrikka tykke strømpebukser og oversized kneestrømper som man ikke drar så høyt opp er mitt forslag.

eller høye støvletter! det liker jeg best!

Gjest Marregutt
Skrevet

jeg går ofte med shorts! men jeg liker best cityshorts på vinterstid.

grovstrikka tykke strømpebukser og oversized kneestrømper som man ikke drar så høyt opp er mitt forslag.

eller høye støvletter! det liker jeg best!

Nozmonster, du er så digg :kaffekopp:

Skrevet

Det er få ting jeg sier rett ut er grise stygt, for jeg synes personlig stil er knall. Men det ser bare latterlig stygt ut å gå slik offentlig. Shorts og strømpebukse sammen er ikke en god kombo, det finnes ingen strømpebukse eller ekstra utstyr som kan reparere skaden av å ta på seg slikt på samme dag. Men for all del, ta på eg det du vil.. Jeg og samboeren får hysteriske latteranfall hver gang vi ser slike damer, og hvor uhøvelig feil det blir, så du klarer sikkert å glede noen ved å kle deg slikt midt på vinteren.. Jeg skal gå i bikini i måren.. Blir like feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er kult med jeansshorts også jeg. Og her jeg bor er det forøvrig opp mot 10 + grader om dagen, og folk med shorts og tykke strømpebukser er overhodet ikke ett uvanlig syn.

Skrevet

Jeg syns det er kult med jeansshorts også jeg. Og her jeg bor er det forøvrig opp mot 10 + grader om dagen, og folk med shorts og tykke strømpebukser er overhodet ikke ett uvanlig syn.

At noe er vanlig betyr ikke at det ikke er stygt. og det kunne forøvrig ha vært 20 + det ser fremdeles heselig ut.

Gjest Cosette
Skrevet

Noe ala dette, kanskje?

Og ullstrømpebukse under er en selvfølgelighet på denne årstiden og i dette været. :regn:

• Liker 1
Skrevet

At noe er vanlig betyr ikke at det ikke er stygt. og det kunne forøvrig ha vært 20 + det ser fremdeles heselig ut.

Veldig mange av argumentene mot shorts gikk altså på at det er minusgrader og alt for kaldt til å gå med shorts nå. Men slik er det ikke alle steder i landet, og kanskje ikke der TS bor heller. Jeg er enig i at det er teit med shorts når det er 25 kalde, men i det været vi har her ville det vært helt greit. Om noe er stygt eller ikke er vel hovedsaklig subjektivt, og siden TS allerede har bestemt seg for shorts går jeg ut i fra at hun syns det er pent, selv om du selv mener det er heselig.

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozmonster, du er så digg :kaffekopp:

:skratte:

dere har lagt ut mange fine inspirasjonsbilder her synes jeg- og jeg kan ikke fatte åffer noen kan synes det er så teit å gå med shorts på vinteren?? :klo:

Skrevet

Syntes dere er slemme med meg..

Kanskje vente til sommeren da, vil ikke at folk skal le av meg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...