AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Det virker som det er en del trolletråder for tiden. Jeg sier "virker", for et som alle vet vanskelig å vite. Hvordan velger dere å forholde dere hvis noen skriver noe som virker hinsides all forstand? Overser dere? Skriver dere "TROLL!!!"? Svarer dere ut fra tanken om at det kan stemme? Jeg syns det er litt vanskelig å vite hva man skal gjøre i slike situasjoner.
Gjest badeand1 Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg svarer ordentlig i tilfelle det stemmer. Er det troll så har jeg blitt lurt, men det driter jeg i. :gjeiper: 1
Cata Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg svarer stort sett skikkelig hvis det kunne vært en reell problemstilling, selv om jeg mistenker at akkurat det innlegget jeg svarer på er ment som et trolleinnlegg. Er det noe som er helt på viddene så prøver jeg rapportknappen. 1
otilie Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 hvis det er veldig tydelig at det er troll, så svarer jeg like dumt tilbake
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Jeg svarer som om det skulle vært virkelig. For man kan jo uansett aldri vite i de fleste tilfeller. Å rope troll synes jeg er verre enn å trolle. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 hvis det er veldig tydelig at det er troll, så svarer jeg like dumt tilbake Takk for at du bidrar til å bevare en levedyktig trollstamme. 2
Gjest Marregutt Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Takk for at du bidrar til å bevare en levedyktig trollstamme. Vi må da spise vi og 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Det avhenger av type tråd, innlegg og min dagsform. Er jeg uten tvil om at det er troll kan jeg være svært så direkte og anklagende ved å skrive "TROLL!!". Andre ganger kan jeg jatte med så godt det lar seg gjøre. Atter andre ganger kan jeg stille kritiske spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Det virker som det er en del trolletråder for tiden. Jeg sier "virker", for et som alle vet vanskelig å vite. Hvordan velger dere å forholde dere hvis noen skriver noe som virker hinsides all forstand? Overser dere? Skriver dere "TROLL!!!"? Svarer dere ut fra tanken om at det kan stemme? Jeg syns det er litt vanskelig å vite hva man skal gjøre i slike situasjoner. Det verste er at det er trolletrådene er de som engasjerer mest og de fleste er så idioter at de svarer helt dønn seriøst på dem. Mest effektive måten er å overse dem spør du meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå