Gå til innhold

Jeg har så stor mage :(


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater magen min! Uansett om jeg er i god eller dårlig form så har jeg stor mage. Det har vært sånn helt siden jeg var ung (før puberteten), og det er et stort problem for meg. Resten av kroppen min kan jeg leve med, selv om den heller ikke akkurat er så veldig pen.

Når jeg er blandt folk går jeg konstant og holder inn magen, og jeg hater å sitte slik at folk ser valkene mine.

Er så flau over magen og vet ikke hva jeg skal gjøre.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Me too. Ser gravid ut i femte mnd. -_-

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Me too. Ser gravid ut i femte mnd. -_-

ser sånn ut dersom jeg har drukket noe med mye kullsyre eller spist meg stappmett. Er et veldig lite lekkert bilde av meg med en alkohgolholdig cider i handa samtidig som jeg ser 4 mnd på vei ut. Huff..

Gjest badeand1
Skrevet

ser sånn ut dersom jeg har drukket noe med mye kullsyre eller spist meg stappmett. Er et veldig lite lekkert bilde av meg med en alkohgolholdig cider i handa samtidig som jeg ser 4 mnd på vei ut. Huff..

Jeg ser sånn ut uansett hva jeg får i meg. Men den blir jo såklart verre så fort jeg får i meg mat. Irriterende. =(

Skrevet

Jeg kan sikkert lure hvem som helst med at jeg er gravid. Har lyst til å fettsuge meg men har ikke råd..

Skrevet

Er dere sikre på at dere ikke spiser noe dere ikke tåler da? Det kan jo tenkes at dere er konstant oppblåste pga melkeintoleranse, glutenintoleranse eller noe annet?

Gjest badeand1
Skrevet

Er dere sikre på at dere ikke spiser noe dere ikke tåler da? Det kan jo tenkes at dere er konstant oppblåste pga melkeintoleranse, glutenintoleranse eller noe annet?

Kan hende.

Har irritabel tykktarm da. Kanskje derfor magen er sånn.

Skrevet

Jeg har også en mage som står rett ut, men jeg har svært lav fettprosent. Er antakeligvis intolerant mot noe.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig oppblåst, tror stort sett det dreier seg om fett.

TS

Skrevet

Da må du helt enkelt være i kaloriunderskudd for å miste fett.

Skrevet

Da må du helt enkelt være i kaloriunderskudd for å miste fett.

Når jeg har vært tynn har magen vært like stor. Hadde det vært så enkelt som at jeg kunne slanke den vekk hadde det vært lettende.. Men hverken kosthold eller trening ser ut til å påvirke den i vesentlig grad. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...