Orchideae Skrevet 8. oktober 2012 #1761 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vet om flere som ikke merker noe til slimproppen. Her var det litt slim som var litt gulaktig og gjennomsiktig som kom ut, var litt flere ganger da jeg var på do. Kan nok hende at deler av den sitter igjen. Men er ikke i tvil om at den driver å går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. oktober 2012 #1762 Del Skrevet 9. oktober 2012 Her ser det ut som noe er på gang. Har hatt forholdsvis regelmessige smerter siden 5 ca (så ikke på klokka) Har nå akkurat stått opp (klokka er 7,20 her nå) Måtte opp meg gutten for å få han på skolen. Han kom inn til oss 6.30 og han lurer fryktelig på hva som feiler mamma. Prøvd å forklare at det er helt normalt, men han virker litt usikker stakkars. Skal være glad når jeg har levert han på skolen. Nå gjenstår det bare å se om smertene utvikler seg til skikkelige rier, eller om det stopper helt opp. Hadde det slik i nesten 2 døgn sist før det førte til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. oktober 2012 #1763 Del Skrevet 9. oktober 2012 Håper det blir baby på deg snart Bentebent Jeg har nettopp vært på st.olavs for en sjekk. Har fått høyt blodtrykk, men urinprøven var helt fin. Fikk snakket med en eldre lege som hadde vært ut en vinternatt tidligre Han mente at jeg skulle hjem og slappe av. Mulig at blodtrykket har steget såpass fordi det er noe på gang og at fødselen nærmer seg. Fått beskjed om å ta det veldig med ro framover og ikke provosere fram noe høyere blodtrykk. Synes ikke jeg har gjort annet enn å slappe av den siste mnd jeg da... Må jo kunne komme meg på do liksom Så det blir nok tv-titting i dag her Og kryssing av fingrene om at småen kan begynne å komme snart? Han presser iallefall utrolig mye på endetarmen og ligger dypt nede i bekkenet... Kjenner at det murrer godt i magen, men ingen regelmessige tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mielove Skrevet 9. oktober 2012 #1764 Del Skrevet 9. oktober 2012 Gratulerer til alle som har født hittil, og lykke til til alle som venter! Jeg går også og venter. Termin neste lørdag - helt uvirkelig! Hvor har alle disse ni månedene blitt av! Er ofte innom og snoker på skravletråden, selv om jeg ikke har skrevet noe selv. Jeg er en av de som håper Lillebror holder seg inne til termindato... Har fortsatt en del pensum som må leses, og skal ikke ha permisjon fra studiene etterpå. Er veldig spent på hvordan det skal gå. Det føles heller ikke ut som om Lillebror har tenkt seg ut med det første likevel, så tror ikke jeg trenger å stresse enda. Men dere som har født flere ganger. Fikk dere like god tid fra fødselen startet til baby var ute med nr. 2? Første fødsel her var langdryg og endte med vakuum (og totalruptur...). Håper virkelig på en lettere fødsel nr. 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #1765 Del Skrevet 9. oktober 2012 Her var det jammen meg mye på gang Spennende!! Håper det snart er overstått for dere alle som går og venter. Ablaze: ang vaginal vs keisernitt - jeg er ikke i tvil om at jeg hadde valgt keisersnitt igjen Godt å tenke på at jeg aldri skal igjennom flere fødsler iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. oktober 2012 #1766 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er nå på sykehuset. Var kun 2cm åpning da jeg kom inn, men de ville holde meg inne en stund siden riene var så tete. Så ligger med ctg nå. Blir lovet å komme i badekar snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. oktober 2012 #1767 Del Skrevet 9. oktober 2012 Oooo, så spennende Bentebent! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. oktober 2012 #1768 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spennende bentebent! Her skjer det ingenting. Litt småtak og en del slim, bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. oktober 2012 #1769 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lykke til Bentebent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 9. oktober 2012 #1770 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lykke til, Bentebent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. oktober 2012 #1771 Del Skrevet 9. oktober 2012 Oi så spennende, masse lykke til Bentebent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. oktober 2012 #1772 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lykke til, Bentebent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. oktober 2012 #1773 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fortsatt på sykehuset. Har vært i badekar et par timer og ligger nå med ctg igjen. Riene er vonde, men fortsatt litt langt i fra (7-12min) Håper de sjekker åpning igjen snart så vi får se om det går fremover eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. oktober 2012 #1774 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fortsatt på sykehuset. Har vært i badekar et par timer og ligger nå med ctg igjen. Riene er vonde, men fortsatt litt langt i fra (7-12min) Håper de sjekker åpning igjen snart så vi får se om det går fremover eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. oktober 2012 #1775 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da ble det sjekket åpning igjen og jeg ble sendt hjem med beskjed om å spise og prøve å sove litt. Var fortsatt bare 2 cm, men noe flatere mordmunn... Så mye vondt for så lite... arg. Jaja, håper jeg får sove litt da jeg er ganske sliten etter 15 timer med åpningsrier. N er hos bestefar og skal bare sove der i natt. Savner lille gutten min kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. oktober 2012 #1776 Del Skrevet 9. oktober 2012 Her er det noe på gang. Hatt sammentrekninger med ca 10 min mellomrom siden før 5, nå er de litt tettere. Satser på at det fortsetter og at det blir baby i morgen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. oktober 2012 #1777 Del Skrevet 9. oktober 2012 Krysser fingrene for baby hos deg i morgen, Orchideae! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. oktober 2012 #1778 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er det noen i denne gruppa som har gått over termin? Hvis alle andre får før eller på termindatoen så blir det vel statistisk oss siste i oktober som blir gående å surre ut i uke 41 tenker jeg.... Lykke til Orchideae! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2012 #1779 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg fikk to dager etter termin. Nå må det da ha kommet noen babyer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. oktober 2012 #1780 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg fikk også 2 dager etter termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå