Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Stille fordi jeg er mest på telefon og lite på PC. Så slit å skrive med tlf...

Mye tanker og følelser her, som hadde vært godt å få ned, men alt er liksom som vanskelig. Selvom han er bare snill!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er gjerne mye tanker og følelser de første månedene, Illicitus.

Håper du får mulighet til å snakke med noen; foreldrene dine, venninner, helsesøster etc hvis du sliter med vanskelige følelser.

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til, Illicitus :) Tenk for en fysisk og psykisk påkjenning graviditet, fødsel og barseltid er... Men å få skrevet ned tanker er alltid bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauau! Vonde tak på venstre side av korsryggen og lysken. Stråler litt nedover beinet. Men magen strammer seg ikke. Hva kan dette være?? Kom bittebittebittelitt slim istad.. Men det var lite..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine første rier sist satt også i korsryggen. De startet på mandag og gutten min var ute på onsdag, så kan være tidlige tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt helt stille igjen. Vet moren min hadde slike rier i starten, magen strammet seg ikke med en gang, men det var slik hun forstod at noe var i gjerde. Så håper på det. Men frøkna kommer når hun er klar, er bare mammaen som blir litt utålmodig når kroppen gir meg rare vondter jeg ikke har hatt før.. :)

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte min andre sønn sent i går. Nå ligger jeg på barsel og er så høy at jeg ikke får sove ;)

Merket at noe var i gjære størsteparten av dagen i går, fikk regelmessige rier i sekstiden på ettermiddagen. De var helt til å leve med, og vi dro derfor ikke til sykehuset rør kl ti om kvelden. Der fikk vi et kvarter senere konstatert at jeg hadde fem cm åpning. Rett etter det gikk vannet, og fem minutter etter jeg hadde fem cm åpning hadde jeg full åpning og pressrier. Klokka elleve var gutten ute. Er helt sjokkert over hvor fort det gikk, rakk ikke smertestillende eller noe. Men så var det helt håndterlig mesteparten av tiden, med unntak av de ekstremt intense fem minuttene.

Nå beundrer jeg nurket. Han både ligner og ligner ikke sin bror :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ciara! :danse:

Her er det nå 24 dager igjen til termin.

Merker godt at magen og kroppen forbreder seg.

Små stikkinger i sidene, magen murrer og minstemann kjennes veldig tung og langt nede i bekkenet.

Kjennes bedre når jeg bruker hendene for å "bære magen" de første minuttene oppe på bena :fnise:

Ingen tegn på rier eller noe som nærmer seg i umiddelbar tid, men morro å kjenne hvordan kroppen jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, Ciara!! :strix::klemmer:

Oi, det gikk fort! Høres ut som en fin fødsel! Kos deg med det lille vidunderet!

Her har det også så vidt begynt å skje ting. Slimproppen gikk i morges. Det var litt rosa spetter i den, så nå lurer jeg på om det fødsel rett rundt hjørnet. :bond: Veldig greit med et sånt spark bak, da, så kanskje jeg faktisk blir ferdig med å pakke overnattingsbag til toåringen og sykehusbagen til meg selv ;) Litt småmaserier og vonde stikkinger i går kveld, men ellers er det ikke noe som tyder på fødsel i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ciara! Hørtes ut som en fin fødsel. Hvor kan jeg bestille en slik :)

Her er det lite på gang enda, men hadde et par vonde kynnere som vekte meg i natt, men ikke mer enn det. Jordmor kommer hit snart og skal skrive fødeplan med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt mega-fløte-pupp her, snuppa har lagt på seg 460g på ei uke ... :hakeslepp:

Hun tyr ofte til puppen, så prøver å innføre litt smokk.

Går litt bedre med amminga og sårheta også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...