honning Skrevet 7. september 2012 #1421 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer sååå mye, tinylene!! Nyt dagene og kos deg masse med prinsessa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 7. september 2012 #1422 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer, tinylene!! :smilyblomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. september 2012 #1423 Del Skrevet 7. september 2012 Fantastisk, gratulerer Tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 7. september 2012 #1424 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Gratulerer Tinylene! Spennende at det blir født babyer på løpende bånd her i tråden! Og det gjør at jeg blir rimelig utålmodig selv. I går ble bekkenet litt bedre etter å ha gått litt rundt i butikker. Handlet siste rest i går, så nå kan frøkna bare komme. Det eneste vi ikke har i hus er trip-trap med Newborn set og dyne. Det får vi fra svigerfamilien min, og dit skal vi i helgen. Også skal mamma kjøpe lammeskinn til vogna. Det er litt rart å se rommet helt klart! Og etter å ha holdt på i timesvis der inne i går, er bekkenet mitt iallefall ikke bedre! :/ Endret 7. september 2012 av Orchideae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 7. september 2012 #1425 Del Skrevet 7. september 2012 tr.heimspia: kjører du traktor når du er høygravid? Det er på en måte godt å kjenne at kroppen forbereder seg syns jeg, men det er lov å grue seg til riene ja. Jeg har ikke heller vært gjennom det, og lurer veldig på hvordan det er (er nokså sikker på at jeg hadde noen få rier natt til forrige fredag som så gikk mer over til vonde kynnere, men jeg vet jo ikke). Ja Prøver å lære meg å kjøre traktor, og siden det var kun til et jorde på nedsiden av oss så prøvde jeg like gjerne Er såvidt jeg får plass bak rattet på den, så det blir nok ikke mange flere turer før fødselen er over nei Gratulerer Tinylene!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. september 2012 #1426 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer Tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 7. september 2012 #1427 Del Skrevet 7. september 2012 Masse gratulasjoner til Tinylene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. september 2012 #1428 Del Skrevet 7. september 2012 Åh heldiggriser som har fått babyene deres! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 7. september 2012 #1429 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer Tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 7. september 2012 #1430 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer, tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 7. september 2012 #1431 Del Skrevet 7. september 2012 GratulererSoon og tinylene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 7. september 2012 #1432 Del Skrevet 7. september 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 7. september 2012 #1433 Del Skrevet 7. september 2012 Tusen takk jenter møtte akkurat på soon i gangen. Alt bra med alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. september 2012 #1434 Del Skrevet 8. september 2012 Så godt å høre at det er bra med alle, tinylene Her er det lite endring i status. Har hatt 3 vondter nederst i magen nå i morres, men ikke noe rier eller kynnere, er vel mer hardt nedpress eller noe som føles veldig ubehagelig. Og skambeinet er vondere igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 8. september 2012 #1435 Del Skrevet 8. september 2012 Sur AS. Der har dere meg i dag... Har vært ute av nettet for å se om det ble bedre, men nei. Nå vil jeg egentlig føde i natt og bli ferdig med det, selv om jeg er alene. Akkurat nå "skiter jeg i det". Sliten og leeeei... Det er meg! Ikke fordi magen egentlig er noe problem, men jeg er så lei av å ikke kunne være med på alt som jeg vil. Blargh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. september 2012 #1436 Del Skrevet 8. september 2012 Tvi tvi Illicitus Håper også at du kan få ut krabaten snart og bli kjent med h*n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. september 2012 #1437 Del Skrevet 8. september 2012 Her har kvelden gått med på kino med 2 vennepar. Explendables 2. Ikke verdt pengene spør du meg Masse "gode gamle" skuespillere, men hele greia ble bare tåpelig. Men! Jeg merker godt forskjellen på å være høygravid kontra kun gravid. Snakk om å være sliten etter å ha sosialisert i noen timer + å sitte i en noe ubehagelig kinostol? Liten tankevekker for min del. Hvordan går det med dere andre her inne som ikke har termin innen umiddelbar nærhet? Fantastisk morro at det er så mange som nærmer seg, men jeg savner å høre litt om de som fortsatt har igjen 3-8 uker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 8. september 2012 #1438 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har fire uker igjen på tirsdag, og gleder meg VELDIG til å få lillegutt på utsiden nå Har egentlig ingen spesifikke plager eller noe, men synes magen begynner å bli litt ubehagelig stor og tung nå, i tillegg til at jeg gleder meg fælt til vi får møte babyen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 9. september 2012 #1439 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har 5 uker igjen i morgen, og er ikke helt klar for at lillebror skal komme enda. Kroppen min hadde nok hatt godt av å få han ut, men har ikke alt på plass enda. Har ikke satt opp seng eller noenting enda... Sliter med få ting gjort som høygravid. Har en del smerter i bekkenet og ryggen så alt går liksom så sakte. I går hadde jeg et lite sammenbrudd. 3 åringen dro i bursdag sammen med bestefaren og vi trodde vi skulle få hele ettermiddagen til å få ting gjort. Jeg greide nesten ikke å gå og etter 1 time kom guttungen hjem igjen. Han ville ikke være i bursdag fordi det var for skummelt ? Mye rart de får for seg. Var bursdag til en 3 åring, så hvor skummelt kan det være? Så med gutten hjemme fikk vi lite gjort da han helst vil være der vi er og skal ha forklaringer på ALT(+ en stor porsjon trass). Til slutt var jeg så sliten at jeg bare satt på sofaen og gråt... Da skjønte mannen tegninga og tok gutten opp på rommet en stund så jeg fikk slappe av litt. Føler meg litt bedre i dag. Fortsatt sliten, men smertene i bekkenet er mindre i dag enn i går så håper det fortsetter slik. Svigermor kommer og henter gutten noen timer litt senere så håper jeg kan få gjort litt da. I morgen begynner gutten på skole Så må få støket uniformen hans og slikt også, men tror jeg overlater det til mannen siden den type aktivitet er døden for ryggen min. Ellers så jobber jeg fortsatt 100% (2 dager hjemmekontor i uka og 3 dager i klinikk) Men heldigvis bare 2 uker igjen nå. Er så trøtt på jobb enkelte dager at jeg nesten sovner mellom pasienter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. september 2012 #1440 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg er 36 uker i dag, og har akkurat en måned til termin 9. Oktober. Jeg sliter med bekkenløsning og mye nedpress og ble 100% sykemeldt for dette mandag. Dagene blir lange, men jeg prøver å nyte dem så godt jeg kan. Her er alt klart til vesla skal komme. Vi har handlet litt etter litt og satt opp seng og lignende ganske med engang vi har kjøpt det. Klær er vasket og det eneste som mangler av ting som er helt nødvendig nå er å pakke bagen til sykehuset, det skal jeg få gjort i morgen tror jeg. Jeg er veldig klar for at frøkna skal komme ut nå, Og hun er hjertelig velkommen om hun velger å komme ut om 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå