Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Hatt masse kynnere/rier/maserier ( :klo: ) siden i går kl 20 - kjent de litt gjennom hele natten, noen mye sterkere og vondere enn andre.

Prøvde å ta tiden litt i halv seks tiden i dag tidlig, alt fra 5 til 8 min i mellom, og noen var ca 45 sekunder lange og andre rundt 30 sek...

Dabbet litt av igjen på frekvensen nå, men syns de er litt vonderer igjen - blir ikke helt klok.

Blir iallefall sur hvis det slutter helt igjen etter nesten 12 timer...

Har dusjet i tilfelle vi må iveg da - så nå sitter jeg bare å slenger i sofaen og ser an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt hjemme, men vurderer straks en tlf til føden.

Fortsatt varierende tid i mellom, og varierende hvor vondt det er, men skader jo ikke å ringe iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, Soon! :hoppe:

Her innbiller jeg meg å merke modningstegn i kroppen. Jeg går til modningsakupunktur og tror faktisk det har effekt, selv om man ikke kan vite sikkert. Akupunktøren har i tillegg til modning jobbet med å holde blodtrykket og ødemer nede, og jeg merker en god del forskjell på kroppen fra forrige gang. Denne gangen har jeg nesten ikke ødemer (sist kunne jeg knapt gå 300 meter på denne tiden fordi jeg hadde så vondt i leggene) og helt flott blodtrykk. Og så er det disse modningstegnene da - mye mer murring i magen og kynnere. Så jeg krysser nå fingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Soon!

Nå sitter jeg faktisk og venter på mannen som kommer med bilstol, for i dag reiser vi hjem fra sykehuset!! Hurra :)

Det skal bli deilig å komme hjem, men det blir litt skummelt også!! Det har vært to lange, innholdsrike uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her i dag. (Og så jeg som har så mye å gjøre på jobben før permisjon ...)

Ablaze: Så bra at dere får reise hjem! Det kommer til å gå kjempefint!

Her er det travle dager med flytting, men det går så det suser! Jeg er i god form, og får gjort litt hver dag, så det går fremover. Jeg eeeeeeelsker det nye huset, og toåringen har funnet seg til rette og sover godt hele natten på det nye rommet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ablaze: Så bra! Jeg syntes også det var skummelt å komme hjem, men mest var det deilig å få falle til ro i sitt eget :) Mannen syntes det var like skummelt som å kjøre opp når han skulle ha bylten i baksetet for første gang. Og når vi parkerte hjemme var vi så opptatt av å få gutten og tingene inn i leiligheten at vi glemte å låse bilen. Heldigvis har vi snille naboer som ringte på etter kort tid og informerte oss.... :sjenert:

Marikke: Så deilig å komme i orden og at du elsker det nye huset! :) Det må være stor stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med hjemreisen, Ablaze! :hjerte:

Soon: Jeg heier pådeg! :duskedame: Jeg hadde rier med varierende lengde, intensitet og frekvens da jeg kom inn på føden, men jaggu meg hadde jeg ikke 5-6 cm åpning. Spesielt for flergangsfødende trenger de ikke være regelemssige for å virke, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Vært en tur på føden, helt moden og 1 cm åpning.

Bor ikke langt fra sykehuset, så ble sendt hjem igjen med 2 paralgin forte og beskjed om å hvile meg.

Sovet i en time nå, men våknet av en skikkelig rie, så nå har jeg satt igang rietelleren på pc og følger med.

Hatt noen skikkelig intense, og på den ene kom det noen tårer også.

Men så kommer det noen som ikke er så intense igjen, så smører meg med tålmodighet og håper på fødsel ila dagen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lykke til. Håper du får jenta ut i dag da :) Men også forbered deg på at det kan ta litt tid... Hos meg sist hadde jeg 2 cm åpning mandag kveld og N var ikke ute før onsdag klokken 12 på dagen... Men kan jo også gå kjempefort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...