Kvist Skrevet 27. august 2012 #1241 Del Skrevet 27. august 2012 Soon: 39 uker på vei og du luker i hagen? Jeg er imponert! Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. august 2012 Forfatter #1242 Del Skrevet 27. august 2012 Takk takk - syns liksom jeg må :gjeiper: Neida, men dagene er lange nå på slutten, og så lenge jeg finner en nogenlunde grei stilling for arbeidsoppgavene, så prøver jeg iallefall - det kjipe er at ryggen blir litt kranglete etterpå, men det får bare bli slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2012 #1243 Del Skrevet 27. august 2012 Uansett blir det baby snart, eller skal jeg si "Soon"! Hehe. Gikk opp for meg i dag at HERREGUD, jeg får baby om kort tid! Denne tassen har ikke fått så mye oppmerksomhet så langt, men hjelpes, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 28. august 2012 #1244 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Gratulerer Englefjes med det nye familiemedlemmet - så koselig Ja som dere gjettet så ble det masse action her sist uke. Ble lagt inn på sykehuset med svangerskapsforgiftning tirsdag og torsdag kveld måtte det ta keisersnitt da de trodde jeg hadde HELPP Vi fikk en liten jente og hun er bare helt nydelig. Trenger ikke kuvøse og er helt klar til å begynne å suge fra brystet (i tillegg til sonde selvfølgelig) så det er bare helt hærlig. Mamma har det nå greit, men har vært litt ut og inn fra intensiven, så de første dagene var jeg litt ute å kjørte (hehe.. Har aldri fått morfin før!) Nå bare venter jeg på å få lov å bruke all energi på den lille - de holder meg litt igjen enda. Det er helt fantastisk å endelig ha blitt mamma <3 Endret 26. desember 2012 av ablaze 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 28. august 2012 #1245 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Å, Ablaze, så godt å høre fra deg! Deilig å høre at det har gått så bra! Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle gå an å amme når babyen er født så tidlig. Det er jo bare helt fantastisk! Gratulerer så mye med den lille! :strix: Endret 28. august 2012 av Marikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. august 2012 #1246 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer så mye, Ablaze! Så flott at det gikk så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. august 2012 Forfatter #1247 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer så masse, ablaze Godt å høre at hun slipper kuvøse og at formen er stigende! Den fettlever greia hørtes ikke trivelig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 28. august 2012 #1248 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer ablaze :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 28. august 2012 #1249 Del Skrevet 28. august 2012 Tusen takk alle sammen. Vi nådde tilogmed barnehagefristen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. august 2012 Forfatter #1250 Del Skrevet 28. august 2012 Heldiggriser :gjeiper: Er spent - gjør alt jeg kan for å få ut jenta før lørdag Neida, men hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 28. august 2012 #1251 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerere så mye Ablaze. Godt å høre at det gikk bra selv om det ble litt dramatisk. Og kjempeflott at hun er klar til å amme selv om hun var født så for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. august 2012 #1252 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer så mye, Ablaxze! Så godt å høre at alt har gått så fint, tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 28. august 2012 #1253 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer ablaze! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. august 2012 #1254 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer med den lille Ablaze! Håper det går bedre med deg så du bare kan nyte å være mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. august 2012 #1255 Del Skrevet 28. august 2012 Godt å høre at alt står så bra til med både den lille og deg Ablaze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 28. august 2012 #1256 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer så mye med den lille jenta, Ablaze Så godt at alt endte så bra på tross av mye stress og dramatikk underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 28. august 2012 #1257 Del Skrevet 28. august 2012 Gratulerer!! Der var det endelig en oppdatering vet du Så bitteliten og sikkert så perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. august 2012 #1258 Del Skrevet 28. august 2012 Det er ikke lett å rekke å være sykemeldt i dette huset... Nå har mann og sønn magesjau, så denne sløvedagen på sofaen som jeg hadde planlagt i morgen utgår nok. Stakkars karer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. august 2012 #1259 Del Skrevet 28. august 2012 Uff, det hørtes slitsomt ut for deg for tida, Ciara! Håper du får tid til flere egodager snart, det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 29. august 2012 Forfatter #1260 Del Skrevet 29. august 2012 Huff da - det er ikke alltid det går som man planlegger nei. til deg Ciara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå