Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk - syns liksom jeg må :gjeiper:

Neida, men dagene er lange nå på slutten, og så lenge jeg finner en nogenlunde grei stilling for arbeidsoppgavene, så prøver jeg iallefall - det kjipe er at ryggen blir litt kranglete etterpå, men det får bare bli slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett blir det baby snart, eller skal jeg si "Soon"! Hehe.

Gikk opp for meg i dag at HERREGUD, jeg får baby om kort tid! :hoppe: Denne tassen har ikke fått så mye oppmerksomhet så langt, men hjelpes, som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Englefjes med det nye familiemedlemmet - så koselig :)

Ja som dere gjettet så ble det masse action her sist uke. Ble lagt inn på sykehuset med svangerskapsforgiftning tirsdag og torsdag kveld måtte det ta keisersnitt da de trodde jeg hadde HELPP

Vi fikk en liten jente og hun er bare helt nydelig. Trenger ikke kuvøse og er helt klar til å begynne å suge fra brystet (i tillegg til sonde selvfølgelig) så det er bare helt hærlig. Mamma har det nå greit, men har vært litt ut og inn fra intensiven, så de første dagene var jeg litt ute å kjørte (hehe.. Har aldri fått morfin før!) Nå bare venter jeg på å få lov å bruke all energi på den lille - de holder meg litt igjen enda. Det er helt fantastisk å endelig ha blitt mamma <3

Endret av ablaze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Ablaze, så godt å høre fra deg! Deilig å høre at det har gått så bra! Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle gå an å amme når babyen er født så tidlig. Det er jo bare helt fantastisk! Gratulerer så mye med den lille!

:strix: :strix: :strix:

Endret av Marikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse, ablaze :hoppendeglad:

Godt å høre at hun slipper kuvøse og at formen er stigende!

Den fettlever greia hørtes ikke trivelig ut!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser :gjeiper:

Er spent - gjør alt jeg kan for å få ut jenta før lørdag :ler:

Neida, men hadde ikke gjort noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerere så mye Ablaze. Godt å høre at det gikk bra selv om det ble litt dramatisk. Og kjempeflott at hun er klar til å amme selv om hun var født så for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Gratulerer så mye med den lille jenta, Ablaze :) Så godt at alt endte så bra på tross av mye stress og dramatikk underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke lett å rekke å være sykemeldt i dette huset... Nå har mann og sønn magesjau, så denne sløvedagen på sofaen som jeg hadde planlagt i morgen utgår nok. Stakkars karer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...