tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 #1201 Del Skrevet 26. august 2012 Illicitus: Det høres ikke helt ut som et sunt forhold.... Han har sikkert mange fine og gode kvaliteter, men respekt ovenfor partner burde være blandt de topp 3 Jeg kan skjønne som andre at det tar tid å "lande" etter å ha vært borte, men kanskje med måte? Ta det opp med riktig instans du, så får dere jobbe med det. Enten jobbe dere igjennom det eller finne ut om det er noe vits i å fortsette Ønsker deg uansett lykke til med valgene du enn måtte gjøre. Jeg hadde tilta om jeg ikke hadde fått noe ømhet og nærhet hver dag av min samboer! Og nuss SKAL man ha både når man sier hei og hade, uansett hvor ofte/sjeldent om dagen Men det er bare her selvfølgelig, og alle har sine egne "regler" og behov Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1202 Del Skrevet 26. august 2012 Hadde KLIKKA hvis jeg hadde en mann som oppførte seg sånn, om så det bare var innimellom! Heldigvis er min hengiven og kosete og gjør tingene i huset på lik linje med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 26. august 2012 #1203 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg er hel sjokkert, illicitus! de andre her sier mye klokt. Her har det skjedd ting, og etter å ha fått rier i går morges kom lillebror til verden i går ettermiddag. Perfekt liten fyr! Fin fødsel, men svært heftig mot slutten. Han ble som sin søster født i badekar, anbefales på det sterkeste om man har mulighet til det. ikke en rift, og formen min er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 26. august 2012 #1204 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer så mye, Englefjes! Illicitus: Det kan ikke være en mulighet for at mannen din sliter med ettervirkninger etter turene ut, men ikke vil innrømme det ovenfor både seg selv og andre? Isåfall så trenger han hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 26. august 2012 #1205 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg er hel sjokkert, illicitus! de andre her sier mye klokt. Her har det skjedd ting, og etter å ha fått rier i går morges kom lillebror til verden i går ettermiddag. Perfekt liten fyr! Fin fødsel, men svært heftig mot slutten. Han ble som sin søster født i badekar, anbefales på det sterkeste om man har mulighet til det. ikke en rift, og formen min er fin. Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1206 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer så masse -Englefjes- Da er vi igang i denne klubben og da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 26. august 2012 #1207 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer englefjes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 26. august 2012 #1208 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer -Englefjes-!!!! Som Soon sa, da er vi i gang i denne klubben og:) Jeg ser at det høres verre ut enn det egentlig er her hjemme altså, og noe blir nok sagt i litt provaksjon. Litt vår måte å krangle på, for vi krangler nemlig aldri. Vi bare diskuterer og det er ofte da slike "sleivspark" kommer fra han. Ikke ok, men jeg er nok ikke noe bedre selv heller altså. Det med nærhet er det eneste som virkelig kan felle oss. For han er mye mindre "nær" enn det jeg er, selvom jeg er langt ifra den som trenger mye. Tvert i mot... Jeg har egentlig som uskreven regel jeg og at man gir nuss når man kommer og går, men har "gitt litt opp". Kanskje jeg bare skal ta opp igjen den og "tvinge det igjennom". Vi får se. Det tok lang tid forrige gang han kom hjem, men ja, jeg får høre med de riktige folkene på avdelingen hans. De har jo taushetsplikt så han får jo ikke vite noe før jeg evn. tar det et steg lengre. Jeg er ikke redd for forholdet våres eller "å miste meg selv", for det er som nevnt, ikke så ille. Det er egentlig bare det med nærhet og det ser jeg er løsbart siden jeg har sett hvordan han kan være. Respekt har han altså - selvom jeg ser det ikke virker slik. Hehe! Mye skrevet i frustrasjon i natt. Dere er uansett supre å ha!! Tusen takk! Og igjen; GRATULERER -Englefjes- :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 #1209 Del Skrevet 26. august 2012 Frustrasjon kan gi utbrudd som høres mye værre ut enn de egentlig er ja Godt å høre at det var det! Kan ikke være lett for gubben din dersom han har hatt en vond/traumatisk opplevelse utenlands heller, i.o.m at han har taushetsplikt og ikke får dele alt med deg Gratulerer Englefjes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. august 2012 #1210 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer med lillebror Englefjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 26. august 2012 #1211 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer Englefjes. Klem til Illicitus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 26. august 2012 #1212 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer med lillegutten, Englefjes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1213 Del Skrevet 26. august 2012 Godt å høre at det meste var skrevet i frustrasjon, illicitus Nærhet er det ikke det samme med her heller, men det er pga meg, mannen kunne visst hatt seg når som helst hvor som helst fortsatt - men jeg er ikke like hypp på sex for tiden, magen og ryggen er liksom i veien eller vondt uansett hva vi finner på å prøve Men trøster meg med at det var slik sist også, så det kommer seg jo igjen etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1214 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer så mye, englefjes!! Illicitus: håper det ordner seg snart hos dere, så dere får ei bra barseltid sammen, og får ordna opp dere imellom Man trenger å få ut noen utblåsninger iblant, og nærheten er ikke den samme her heller nei. Jeg savner klem og kos, og kjære savner sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1215 Del Skrevet 26. august 2012 Har maseriene roet seg, honning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. august 2012 #1216 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer, Englefjes Er så spent på hvordan man tenker som andregangs. Var det enklere fødsel? Er babyen like nydelig som første? Tenk, nå er et menneske til født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1217 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Oi, kom plutselig til å tenke på en tidligere kommentar jeg hadde idag, om at nå er vi igang - men kjære vene, SmallTalk har jo fått for lenge siden - beklager SmallTalk Jeg er veldig spent på følelesene rundt nr 2 - kan jeg virkelig klare å elske en til like mye som jeg elsker og forguder E?? Regner jo med jeg vil det, men det er en rar følelse, og jeg har flere ganger, (jada, med masse hormoner innabords ) grått til mannen og nesten hatt dårlig samvittighet ovenfor E for at vi skal måtte gi like mye oppmerksomhet til lillesøster.... -- Idag har babysenga fått plass på rommet vårt, og nå er absolutt alt lagt tilrett for at hun skal komme Ellers har jeg hatt meg en lang og god blund på sofaen, mens mannen har malt litt og lagd middag og E har vært kjempeflink å leke seg alene på gulvet i timesvis. Tydeligvis fått øynene litt opp for alenelek, for det har han ikke vært like glad i før - slengte i seg middagen, og så var det rett ned på gulvet og leke igjen Endret 26. august 2012 av Soon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1218 Del Skrevet 26. august 2012 Har maseriene roet seg, honning?? Nei, de tok seg opp igjen natt til fredag (da jeg skreiv om det her). Da låg jeg i halvannen time med masrier, og de neste to kveldene har jeg også hatt masrier ca like lenge, så da spørs det om det fortsetter igjen i kveld (og om det fortsetter i dagevis eller 2-3 uker). Føler meg helt øm nedentil nå etter at de masriene begynte å komme sånn skikkelig, og spesielt rett etterpå. På dagtid har det vært ganske rolig hvertfall, så jeg slipper de hele døgnet enda hvertfall. Jeg håper at google har rett og at det gjør at fødselen kan bli litt enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1219 Del Skrevet 26. august 2012 Satser på det Her syns jeg det er lite action - noen små "menssmerter" innimellom, men det er det. Har endel smerter på kvelden, som minner om luftsmerter, men vet ikke helt hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1220 Del Skrevet 26. august 2012 Kan jo være at det er små masrier/modningsrier du kjenner? Eller hvertfall noen form for modning vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå