Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg tar feil, men jeg sitter med en liten følelse av at det ble keisersnitt og at Ablaze har blitt mamma nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg tar feil, men jeg sitter med en liten følelse av at det ble keisersnitt og at Ablaze har blitt mamma nå...

Jeg har også en følelse av det, da det er over et døgn siden vi har hørt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme som dere :)

Hva ble det til Honning?

Håper det gikk greit utansett valg du tok :)

Venninna mi blei litt bekymra da hun hørte om natta mi, så vi dro på ei strand her i nærheten i stedet, og har hatt en kjempefin dag der :) Vi tenkte begge på scenariet å kjøre hjemover med rier, selv om sannsynligheten ikke var så stor for det. Og vi tenkte at vi hadde nok ikke klart å slappe skikkelig av noen av oss :fnise:

Håper forresten neste urinprøve er finere hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh jeg er så forbanna lei mannen!!!! Argh...

Jeg får ikke lov å være sliten en gang, og det var ingen unnskyldning og være gravid (også lager han hender for å vise magen).

Drittlei av å være hans gratis hushjelp og gjøre alt. Aldri få et takk. Aldri få et kompliment.

Aldri få noe nærhet.

Fy faen og lei jeg er!

*Dagens utblåsning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov å være sliten en gang, og det var ingen unnskyldning og være gravid (også lager han hender for å vise magen).

Drittlei av å være hans gratis hushjelp og gjøre alt. Aldri få et takk. Aldri få et kompliment.

Aldri få noe nærhet.

Fy faen og lei jeg er!

*Dagens utblåsning*

:klemmer:

Har du pratet med han om det?

Jeg følte det ganske likt som deg for ei stund tilbake, men her skjønte han det når jeg tok det opp til slutt (eller skal jeg si når det sprakk?)

I tillegg så er vi (jeg iallefall!) litt ekstra hormonell og lettantennelig.

Jeg savner mye mere nærhet enn tidligre. Blir aldri nok kos og varme :sjenert:

Tror det er fryktelig uvant for gubben med at jeg sutrer over for lite kos :fnise:

Men dette er bare meg selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri få noe nærhet.

Fy faen og lei jeg er!

*Dagens utblåsning*

Nå fikk jeg lyst til å gjøre sånn :balltre: med mannen din! Samt å gi han et heftig spark i baken.

Selvfølgelig så har man lov til å være sliten når man er nesten 38 uker på vei! Han kunne jo prøvd selv, så hadde han sett at det ikke akkurat et noen dans på roser å være høygravid...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt det opp ja? Hundre ganger og det blir absolutt ikke bedre. Tvert i mot.. Er så møkklei.

Stort sett går det helt fint, men akkurat i dag ble det bare too much og i stedenfor å klikke på mannen, lot jeg frustrasjonen komme ut her.

Jeg har en mann som i utgangspunktet er særdeles lite hengiven og kosete, og nå etter at han var borte i mange måneder er han blitt bare enda kaldere. Dette har jeg tatt opp og ting tar tid før det er tilbake til normalen, problemet er at ting er ikke normalt siden jeg er mer kosete nå som jeg er høygravid...

Er rimelig avbalansert og har ikke følt meg slik veldig hormonell/lettantennelig, men jeg har en grense når man må SPØRRE om å få et kyss (det er over 14 dager siden sist!!!), kos, sex (plutselig helt fraværende) og bli tatt på/spurt om ting er bra.

Har sagt at han får se til å skjerpe seg og våkne opp, for jeg er ikke interessert i å leve i dette noe mer. Han var ikke slik før han dro. Det har ikke skjedd noe de månedene, men han blir vant til å leve 'alene' og glemmer. Hver gang vi snakker om dette må det gå en stund før ting blir bedre. Vanskelig er han og. Kjerring kan han være selv :P

Har hatt en periode nå som har vært veldig bra, men ja...

Er ikke så ille som det høres ut som altså, men er bare så ufattelig lei i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mannen din yrkesmilitær eller noe siden han er borte i flere måneder av gangen og ganske så distansert når han endelig kommer hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at dette er en del av medaljenes bakside... På lik linje med en del annet, regner jeg med.

Militæret har vel tilbud om familierådgivning osv for familier i deres situasjon, og det er vel kanskje noe som burde vurderes dersom ting ikke bedrer seg? Jeg har ikke problemer med å skjønne at det tar tid å lande og å komme seg tilbake til en normal hverdag etter antageligvis ha vært i høyspenn i hele uteperioden, men dette er jo ikke akkurat det tidspunktet hvor han kan gi seg selv denne tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg har vurdert tidligere å ta dette opp med riktig instans på hans avdeling for råd, men så bedret det seg litt frem til nå. Da gikk det litt i glemmeboka. Derimot er jeg lei kommentarer som "du er så kjerring" "du er så sår" eller var det sensitiv han sa... Dette er svar på en kommentar fra meg om at ja, jeg ER sliten. Både pga graviditet og før du dro. Jeg blir sliten når jeg går rundt og er frustrert. Når jeg må alt og aldri få hjelp. Så ja, da er det mulig jeg sovner under filmen da jeg endelig.kan slappe av...

Det er nemlig det som irriterer han nå, faren for at jeg sovner under en film vi skal se i kveld.

Mange sånne episoder hvor jeg lurer på hvem av oss som egentlig har rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sånn :hakeslepp: av å lese det du skriver jeg Illicitus. At du gidder! Jeg hadde aldri i verden orket å leve med et menneske som snakket sånn til meg, eller behandlet meg sånn.

Helt uavhengig av om han har en tøff hverdag eller sånne ting, sånn behandler man da ikke kona/kjæresten sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal lese innlegget ditt en gang til, jeg, Illicitus. Da tror jeg du ser hvem som egentlig har rett...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke tro at jeg nikker og neier til slike svar. Han får høre at vet du hva mister! Han er ikke alltid slik, så stort sett bra. Det er bare enkelte ting jeg stusser veldig over..

Lurer på om jeg skal begynne å skrive de her etterhvert som de.kommer, av ren nysgjerrighet for hva andre helt objektivt ville ment!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...