Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Hm.. Da har jeg fått modningssprøyte nr to. Blodprøven var mer forhøyet, så de var ikke så fornøyde med det. Skal ta ny prøve i ettermiddag. Jeg har visst en form for sv.sk.forg. som kan bli farlig, så dersom det skjer for mye så blir det keisersnitt (i verste fall i kveld!) Ingenting sikkert, men de ville forberede meg. Puh.. Ble litt vel mye action dette på en torsdag..

Godt at det er oppdaget slik at de får tatt noen forhåndsregler. Ønsker deg masse lykke til i dag når de nye prøvene er tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til uansett utfall i dag, ablaze!!

Kjenner til følelsen du har nå. Gutten min var ute 2 timer etter at vi fikk vite at de plutselig måtte ta keisersitt pga akutt svangerskapsforgiftning, men håper prøvene dine er bedre i ettermiddag så du kan vente lenger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hørtes litt skummelt ut Ablaze, men så bra at du har funnet ut av det og har deg under tilsyn:) Alt går nok bra til slutt :klemmer: Lykke til med blodprøvene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Da har jeg fått modningssprøyte nr to. Blodprøven var mer forhøyet, så de var ikke så fornøyde med det. Skal ta ny prøve i ettermiddag. Jeg har visst en form for sv.sk.forg. som kan bli farlig, så dersom det skjer for mye så blir det keisersnitt (i verste fall i kveld!) Ingenting sikkert, men de ville forberede meg. Puh.. Ble litt vel mye action dette på en torsdag..

For min del så høres det ut som om de er redde for at du skal utvikle HELLP-syndom (den typen svangerskapsforgiftning jeg fikk), og dersom det er tilfelle så tar de ikke noen sjanser. Denne typen er såpass ustabil at de heller tar keisersnitt for tidlig enn for sent.

Jeg skjønner godt at dette kom brått på, men dette kommer til å gå bra! Babyen har blitt ganske så stor, du har fått de to dosene med lungemodning som er nødvendig og du er på sykehus og blir fulgt opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Det var mye spenning på en gang, ja! Ønsker deg lykke til med prøvene i kveld! Håper babyen kan være der inne en stund til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt låg jeg med modningsrier i ca halvannen time, mye mer enn tidligere. Og jeg kjenner det murrer fremdeles. Men så er det planleggingsdag i barnehagen i dag, og jeg skal dra til en dyrehage med lillegutt sammen med ei venninne og guttene hennes, og det er en time herfra. Vi kjører hver for oss, noe som gjør at jeg blir litt mer skeptisk til å dra i tilfelle noe skjer.. Men det kan vel ta tid også. Hva ville dere gjort, blitt hjemme for sikkerhets skyld, eller dratt og regna med det går greit? Fryktelig i tvil... Skal dra i 11-tida er planen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening? Ikke stress deg opp ved å reise steder når du er i tvil, det er ikke behagelig for noen. Det er ikke sikkert fødselen starter, men ikke morsomt å tenke at det ikke passer. Ønsker du ikke reise har du verdens beste grunn til å bli hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt låg jeg med modningsrier i ca halvannen time, mye mer enn tidligere. Og jeg kjenner det murrer fremdeles. Men så er det planleggingsdag i barnehagen i dag, og jeg skal dra til en dyrehage med lillegutt sammen med ei venninne og guttene hennes, og det er en time herfra. Vi kjører hver for oss, noe som gjør at jeg blir litt mer skeptisk til å dra i tilfelle noe skjer.. Men det kan vel ta tid også. Hva ville dere gjort, blitt hjemme for sikkerhets skyld, eller dratt og regna med det går greit? Fryktelig i tvil... Skal dra i 11-tida er planen..

Jeg ville nok valgt å være hjemme dersom du kjenner murringer fortsatt, men du får føle selv hva som er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til Honning?

Håper det gikk greit utansett valg du tok :)

Her har jeg vært på kontroll hos lege i dag. Hadde litt spor av proteiner i urinen, men det var ikke morgenurin. Legen ønsket at jeg kom tilbake over helgen med en prøve fra morgenurinen for å være sikker.

Blodtrykket var supert og ingen andre skumle tegn :)

Flere som har hatt spor av proteiner men vært helt ok på alt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt proteiner i urin omtrent annenhver/hver gang jeg blir sjekket. Alt annet er bra, så...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ble det til Honning?

Håper det gikk greit utansett valg du tok :)

Her har jeg vært på kontroll hos lege i dag. Hadde litt spor av proteiner i urinen, men det var ikke morgenurin. Legen ønsket at jeg kom tilbake over helgen med en prøve fra morgenurinen for å være sikker.

Blodtrykket var supert og ingen andre skumle tegn :)

Flere som har hatt spor av proteiner men vært helt ok på alt annet?

Da jeg sjekket urinen som ikke var morgenurin en gang hadde jeg litt proteiner i den. Da spurte jm om jeg hadde mye utflod, og det har jeg så mulig det var derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sjekket urinen som ikke var morgenurin en gang hadde jeg litt proteiner i den. Da spurte jm om jeg hadde mye utflod, og det har jeg så mulig det var derfor.

Samme har skjedd hos meg en gang. Fikk også beskjed om at det kunne være på grunn av utflod. Ikke hatt proteiner siden. Men hadde ketoner i urinen sist jeg var inne fordi jeg ikke er flink nok til å drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Vasket meg godt og tok ny prøve, da var det ikke proteiner og bakterier der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...