Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Tr.heimspia: Hihi, du får igjen når hun blir tenåring og setter på sin egen dunk-dunk-musikk så det rister i veggene. :fnise:

Bentebent: Det var magen sin, ja :)

Ja det spørs gitt....

Da må "hu mor" bli streng??!?!? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det spørs gitt....

Da må "hu mor" bli streng??!?!? :kjefte:

Haha, jeg ser for meg "hu mor" stå i døråpningen til den svartkledde oversminkede 15-åringen og rope at nå må du gjøre fiolinleksen din!! :skratte:

Bentebent:

Ja, jeg synes 17-ukersmagen ser betydelig mer gravid ut. Men det er jo uansett vanskelig å se bare på et par bilder, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fine mager!

Men så små dere er :sukk: jeg er jo dobbelt så stor jeg!!!

Får ikke lagt ut noe bilde nå, er fortsatt på ferie i Gran Canaria, men skal se om jeg får lagt ut når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo noen uker foran Bentebent og meg i løpya også da, Soon ;)

Dessuten synes jeg bildet mitt lyver litt på størrelsen. Gleder meg til å se flere magebilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Jeg har ikke vært så flink til å skrive her, for jeg har vært litt engstelig for om alt kom til å gå bra helt frem til jeg hadde vært på ordinær UL.. (har imidlertid vært innom og lest en del de siste ukene :sjenert: ) Men nå vet jeg at alt er fint, så nå vil jeg gjerne delta litt mer her :)

Dere har så fine babymager alle sammen :) Men synes dere ser mye mer gravide ut enn meg, jeg ser mest bare lubben ut foreløpig.. Skal prøve å få lagt inn et magebilde av meg selv i kveld!

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at vi (flesteparten iallefall?) føler oss som en badeball som bare ser tykke ut ;)

Derrimot når andre ser magene våre så synes de at det er gravide-mager :)

Vi er på et merkelig mellomstadie akkurat nå.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marikke: ja, jeg prøvde å legge inn en edit på at jeg er noen uker lengre enn dere, men den kom visst ikke med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL om bare noe timer, og nå har jeg begynt å bli skikkelig nervøs. Tenk om ditt og tenk om datt. Huff, må prøve å ikke tenke sånn. Sannsynligvis er jo alt i orden. Og knøttet har sparket masse i dag, så det er i hvert fall noe som fungerer som det skal der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Jeg skal på UL om bare noe timer, og nå har jeg begynt å bli skikkelig nervøs. Tenk om ditt og tenk om datt. Huff, må prøve å ikke tenke sånn. Sannsynligvis er jo alt i orden. Og knøttet har sparket masse i dag, så det er i hvert fall noe som fungerer som det skal der inne.

Uff, jeg vet akkurat hvordan det føles, jeg var veldig nervøs før UL'en selv (spesielt den dagen det skulle skje..) Men det går jo høyst sannsynlig kjempebra, og spesielt siden du kjenner så mye aktivitet i magen også :)

Du må fortelle hvordan det gikk her i kveld da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Alt ser fint ut med den lille i magen! Og det ser ut som det er ei lita jente. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Alt ser fint ut med den lille i magen! Og det ser ut som det er ei lita jente. :rodmer:

Så bra Marikke! Gratulerer med lita jente :) Jeg har enda 2 uker igjen til jeg skal på UL. Er ikke før uke 20 i England, så må nok vente litt til før jeg får vite om det er jente eller gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Her er et magebilde fra i dag, eksakt 19 uker. Kom så sent hjem fra søndagsmiddag i går, så da orket jeg ikke begynne med det. Tror magen har kommet litt mer i løpet av dagen i dag, for da jeg skulle ta bilde av den så jeg at den faktisk er litt større enn hva jeg trodde selv :)

belly.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente :)

Så fin-fine mager dere har!

Her er jeg nå i kveld. Litt utydelig, men...

231.jpg

23+1

Endret av Illicitus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg er i dag 19+2 og førstegangsfødende. Var på UL på mandag og fikk da se en meget livlig baby. Fikk beskjed om at morkken lå foran, så det var grunnen til at jeg ikke hadde kjent noe enda. Fikk også beskjed om at baby lå med hodet ned og føttene opp. Likevel, etter jeg hadde lagt meg på tirsdag så kjente jeg plutselig noe litt til høyre for navlen som jeg konkluderte må være spark! Hurra!! Det var liksom litt lettere å forstå at det faktisk var bevegelser fra barnet når jeg visste at beina lå i den retningen :)

Sitter her i sofaen og ser på regnet, som faktisk inneholdt hagl en stund (!), og på flagget som holder på å blåse av veggen og ønsker alle en riktig fin 17 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å ha sett lille frøet på ul :)

Og så deilig når vi endelig kan konkludere med at det vi har kjent på faktisk er bevegelse :)

Magen min har hatt minimalt bevegelse de siste dagene. Nesten litt urovekkende lite bevegelse i grunn :)

Men plutselig så er det et slag/spark som skjer. Da puster jeg lettet ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lille huleboer vært meget aktiv idag, skikkelig baluba, og mannen som satt i sofen ved siden av meg kunne godt se bevegelsene bare ved å se på magen :hjerte:

Koselig med dult og spark, enn så lenge, men husker fra forrige gang, at det mot slutten ble mer ubehagelig og noen ganger vondt, jo mindre plass det ble inni der - naturlig nok.

Kom hjem fra Gran Canaria i natt, deilig å være hjemme igjen - kjenner det har tatt på å være borte i 2 uker med reising, pakking, holde styr og orden på E og alt som hører til.

Nå blir det spennede å se fra uken av igjen, hvordan det går å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Jeg kjenner også forholdsvis lite bevegelser synes jeg, men jeg har foranliggende morkake, og fikk beskjed da jeg var på UL at det var helt normalt :) Det er vel først i uke 24 eller noe at de sier at man bør sjekke det hvis man ikke kjenner liv og bevegelser hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...