Gå til innhold

marthe zaar henriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tanker om denne jenta? Først synes jeg hun var søt og veldig vakker, men nå synes jeg alt er fake:( trist når yngre jenter enn meg selv tar restylane, er avhengig av sol og har tatoverte bryn, falskt hår og falsk øyenfarge!! Hva skjer med verden..dessuten poserte hun naken (edlere deler dekket over, but stil..) etter at hun ble mor. Bare jeg som reagerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det? Fra unge mødre eller noe?

Gjest "gjest"
Skrevet

Såg ut som typisk kvitt søppel kvinnfolk.

• Liker 4
Skrevet

Går tretten på dusinet av disse.

Skrevet

Såg ut som typisk kvitt søppel kvinnfolk.

Hvorfor i all verden er hun søppel? Barnselig å dømme folk etter utseenede da.

Jeg synes hun er kjempe pen jeg. Har vært innom bloggen henens flere ganger.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden er hun søppel? Barnselig å dømme folk etter utseenede da.

Jeg synes hun er kjempe pen jeg. Har vært innom bloggen henens flere ganger.

"Gjest" er bare misunnelig. :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun er kjempepen! :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har å vært innom bloggen hennes og synes hun er utrolig pen :)

Skrevet

Ærlig talt synes jeg hun ser helt jævlig ut. Jeg er nok ikke noen modell selv, men jeg ser i dette minste naturlig pen ut. Liker minst den "bøyen" hun har over leppa, ganske tydelig et resultat av for mye restylane eller hva det nå kalles (se f.eks. dette bildet: http://www.zaars.blogg.no/1326276113_p_vei_til_arendal.html)

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes hun var vakker, og da mener jeg kun utseendet/ansikt.

Skrevet

Hun var pen, men leppene så litt kunstige ut på noen av bildene.

Skrevet

Aldri sett henne før, men tok en titt på bloggen nå. Hun ser vel helt vanlig ut for en ung, arbeidsledig (?) mammablogger. Så en god del eldre ut enn 21, da. Ville tippet nærmere 30. Og artig navn på datteren :)

Skrevet

Aldri sett henne før, men tok en titt på bloggen nå. Hun ser vel helt vanlig ut for en ung, arbeidsledig (?) mammablogger. Så en god del eldre ut enn 21, da. Ville tippet nærmere 30. Og artig navn på datteren :)

Typisk unge mødre ;)

Skrevet

Jeg synes hun er kjempesøt, jeg, har sett mange dummere enn henne. Pen er hun også. Jeg ville aldri tatt bilder i undertøy eller uten klær hverken med barn eller uten, men hun har jo på seg bikini. Synes ikke det er verdens undergang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...