Gå til innhold

Partnerbytte i samme seng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er gift med to barn og fikk besøk av et vennepar som bor nokså langt unna, de har også to barn så for å få plass ble vi enig med dem om at vi delte dobbeltsenga, jentene la seg først og da jeg kom og la meg gikk jeg som vanlig til min side av senga og la meg mens kameraten min gikk til motsatt side, etter ei stund ble det knis og latter fordi jentene hadde regnet med dette kona til kameraten hadde lagtseg på min side. vi var med på spøken og jeg klemte og strøk på brystene hennes snart kjente jeg en hånd innafor buksa som grep om ståkukken min og ronka lett.

Det gikk som det måtte gå og snart lå jeg og kameraten min og slikka fitta til hverandres kone og litt senere kikka vi muntert på hverandre mens vi knulla dem, senere bytta vi tilbake med mye tøysing og tull, det ble starten på ei herlig sommeruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå(!) på. Så lenge alle er med på leken og ikke får følelser inneklemt. Det kan skje men inntil da nyt at alle 4 koser seg.

Men er det en trolletråd, go f#ck yourself! :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men dette er noen år siden, fikk bare lyst til å dele den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete, når man blir kåt av lavmålsrunkeinnlegg på kg, er det på tide å få seg knulla litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med en aldri så liten runketråd i ny og ne? Haha! ;)

Høres ut som en flott opplevelse TS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, deltar du i en konkurranse om sex-noveller?

Det morsomme er jo at såpass mange tror på historien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. Hva var vitsen med å fortelle om barna? Det er ikke akkurat turn-on :sjenert:

:ler:

"Vi bare tok imot besøk av fire personer uten å tenke på overnattingsplass, og siden hvert søskenpar ikke kunne dele en seng hver slik alle andre kids gjør bare måtte vi dele seng, en hel uke i strekk - hvor det gikk heftig for seg slik det pleier når 4 kids ligger i naborommet med ørene på stilk".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

...og litt senere kikka vi muntert på hverandre mens vi knulla dem,....

Ga dere hverandre high-fives også under akten?

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolletråd.

Det er jo SÅ naturlig at FIRE voksne deler ÉN dobbeltseng pga plassmangel..... Hjelpe meg.

Anbefaler at TS heller oppsøker nakenprat.com eller tilsvarende for å få utløp for sine fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...