Gå til innhold

Str på kondomer.


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Finnes det en "bruksanvisning" å gå etter for å finne ut hvilken kondomtype man må ha? Tenker på vanlige kondomer vs large.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Takk. ^^

Når jeg skal måle bredde på penisen, skal jeg måle der den er tykkest? For penisen hans ser litt ut som en kobra, så den er tykkest på et sted. :fnise:

Edit: også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. ^^

Når jeg skal måle bredde på penisen, skal jeg måle der den er tykkest? For penisen hans ser litt ut som en kobra, så den er tykkest på et sted. :fnise:

Kobra :fnise:

Mål der den er tykkest ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kobra :fnise:

Mål der den er tykkest ja :jepp:

Takk. ^^

også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. ^^

også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Det vet jeg ikke :vetikke: Men skal ikke være noe problem å få den til å passe om en måler litt og leser på den linken tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Det vet jeg ikke :vetikke: Men skal ikke være noe problem å få den til å passe om en måler litt og leser på den linken tror jeg :jepp:

Tror jeg også. ^^

Har sendt mail til en eller annen som selger kondomer (husker ikke navnet nå) og spurt om å få noen gratis, så vi får se. :P

Lov å prøve ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvor stor var den? :fnise:

Hakke målt enda. :P

Men etter det jeg husker sist gang så er den 21 cm lang og ca 5 cm på det tykkeste. :P Litt under 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål rundt, altså omkretsen på det tykkeste :jepp: De målene de operer med på kondomene går på omkrets. Mener de vanlige kondomene var beregnet opp til 14 cm i omkrets om jeg ikke husker helt feil, og at over det kunne andre merker passe bedre for lillemann.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke målt enda. :P

Men etter det jeg husker sist gang så er den 21 cm lang og ca 5 cm på det tykkeste. :P Litt under 5.

Virkelig? Det er meget stort :jepp:

Personlig ville jeg hatt problemer med å greie en slik, selv om jeg gjerne skulle prøvd. :fnise: Har kun målt et par stk i mitt liv, og disse var rundt 16 x 4cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Det er meget stort :jepp:

Personlig ville jeg hatt problemer med å greie en slik, selv om jeg gjerne skulle prøvd. :fnise: Har kun målt et par stk i mitt liv, og disse var rundt 16 x 4cm.

Ingen småtasser det heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Virkelig? Det er meget stort :jepp:

Personlig ville jeg hatt problemer med å greie en slik, selv om jeg gjerne skulle prøvd. :fnise: Har kun målt et par stk i mitt liv, og disse var rundt 16 x 4cm.

Har problemer med å få den inn, men etterhvert som han jokker seg til, så går det på et vis. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har problemer med å få den inn, men etterhvert som han jokker seg til, så går det på et vis. :fnise:

You lucky girl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...