Gå til innhold

Str på kondomer.

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Finnes det en "bruksanvisning" å gå etter for å finne ut hvilken kondomtype man må ha? Tenker på vanlige kondomer vs large.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Takk. ^^

Når jeg skal måle bredde på penisen, skal jeg måle der den er tykkest? For penisen hans ser litt ut som en kobra, så den er tykkest på et sted. :fnise:

Edit: også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Endret av Mortem
Skrevet

Takk. ^^

Når jeg skal måle bredde på penisen, skal jeg måle der den er tykkest? For penisen hans ser litt ut som en kobra, så den er tykkest på et sted. :fnise:

Kobra :fnise:

Mål der den er tykkest ja :jepp:

Gjest badeand1
Skrevet

Kobra :fnise:

Mål der den er tykkest ja :jepp:

Takk. ^^

også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Skrevet

Takk. ^^

også et spm til.. Kan man få gratisprøver på kondomer (utenom helsestasjonen og helsesøster) på nett feks? Litt kjipt å kjøpe en pakke også viser det seg at den ikke passer. :P

Det vet jeg ikke :vetikke: Men skal ikke være noe problem å få den til å passe om en måler litt og leser på den linken tror jeg :jepp:

Gjest badeand1
Skrevet

Det vet jeg ikke :vetikke: Men skal ikke være noe problem å få den til å passe om en måler litt og leser på den linken tror jeg :jepp:

Tror jeg også. ^^

Har sendt mail til en eller annen som selger kondomer (husker ikke navnet nå) og spurt om å få noen gratis, så vi får se. :P

Lov å prøve ^^

Skrevet

Hvor stor var den? :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Hvor stor var den? :fnise:

Hakke målt enda. :P

Men etter det jeg husker sist gang så er den 21 cm lang og ca 5 cm på det tykkeste. :P Litt under 5.

Skrevet (endret)

Mål rundt, altså omkretsen på det tykkeste :jepp: De målene de operer med på kondomene går på omkrets. Mener de vanlige kondomene var beregnet opp til 14 cm i omkrets om jeg ikke husker helt feil, og at over det kunne andre merker passe bedre for lillemann.

Endret av kristian82
Skrevet

Hakke målt enda. :P

Men etter det jeg husker sist gang så er den 21 cm lang og ca 5 cm på det tykkeste. :P Litt under 5.

Virkelig? Det er meget stort :jepp:

Personlig ville jeg hatt problemer med å greie en slik, selv om jeg gjerne skulle prøvd. :fnise: Har kun målt et par stk i mitt liv, og disse var rundt 16 x 4cm.

Skrevet

Personlig ville jeg hatt problemer med å greie en slik, selv om jeg gjerne skulle prøvd. :fnise: Har kun målt et par stk i mitt liv, og disse var rundt 16 x 4cm.

Ingen småtasser det heller da :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Har problemer med å få den inn, men etterhvert som han jokker seg til, så går det på et vis. :fnise:

Skrevet

Har problemer med å få den inn, men etterhvert som han jokker seg til, så går det på et vis. :fnise:

You lucky girl :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...