Gå til innhold

Ble skremt av dyr i skogen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk hjem fra skolen sammen med en klassevenninde en gang. Plutselig pekte hun opp i skogen og sa hun så en mann som viste tissen sin. Jeg så ingenting.

Vi kom hjem til moren hennes, som ringte politiet. Jeg fortalte politiet at "ja, jeg så ham også". Ikke fordi jeg løy, men fordi jeg da hadde blitt overbevist om at jeg så noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 10 år var jeg alene hjemme hos en venninne fra skolen sammen med 3-4 andre gutter og jenter i samme alder. Min venninne hadde livlig fantasi og fant ofte opp syke historier for å lure oss og det gjorde hun også denne gangen. Vi innbilte oss at vi hørte lyder fra annen etasje og det endte med at vi løp hylgråtende og hysteriske ned til skolen vår i sokkelesten (hoppet ut av vindu) pga innbruddstyv. Dette gjaldt også jenta som startet historien ;)

Skrevet

På den annen side, så kan det jo hende barna faktisk har sett noe, selv om det er fantasien som har fått "noe" til å ende som T-rex.

Min far trodde garantert jeg tullet da jeg som barn kom hjem og ærklærte "vi så en flamingo ved vannet i dag". Jeg fikk revansj dagen etter da lokalavisa bragte en historie (med bilde) om en flamingo som hadde rømt fra en dyrehage ganske langt unna...

• Liker 1
Skrevet

Dattere nmin og ei vennine tok snarveien gjennom skogen da de gikk hjem fra skolen i dag. Så begge to kom gråtende hjem til meg og sier de har sett en kjempestor dinosaur som fikk øye på dem og begynte å løpe etter. Den var stor, hadde stort hode, skarpe tenner. De sier den lignet på en tyranosaurus rex.

Men det er jo utdødd, så noen som vet hva slags dyr dette kan være? Vi har vel ikke så mange farlige dyr i Norge at det skulle være vanskelig å finne ut og jeg kan ike komme på noen dyr her som kan ligne på en dinosaur. Begge to er vettskremte og sier at dyret begynte å løpe etter dem. Er det mattlsynet jeg bør kontakte? Vet ikke om de tar seg av farlige dyr.

Skal du kontakte noen ang et farlig beist i skogen er vel viltnemda riktig instans, oppdater gjerne med hva de sier når du ringer de ang en tyrranosaurus rex på vift.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...