AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hei har innsett at jeg trenger hjelp. 1.Vil legge meg inn på psykiatrisk avd. men hvordan fungerer det? 2.Hvor ringer jeg? 3.må jeg møte opp selv? 4.kan de hente meg? frister ikke akkurat å ta buss/taxi i min nåværende situasjon. kjenner ingen som kan kjøre meg. 5.hva skjer under og etter et opphold på psykiatrisk? 6.koster det penger? 7.er det verdt det? hva er din erfaring eller noen du kjenner sin erfaring med det? 8.fikk de hjelpen de trengte? Unnskyld.. virkelig. har vist mange spørsmål her. blir veldig takknemlig om du svarer på noen 1
Gjest linsina Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Hei har innsett at jeg trenger hjelp. 1.Vil legge meg inn på psykiatrisk avd. men hvordan fungerer det? 2.Hvor ringer jeg? 3.må jeg møte opp selv? 4.kan de hente meg? frister ikke akkurat å ta buss/taxi i min nåværende situasjon. kjenner ingen som kan kjøre meg. 5.hva skjer under og etter et opphold på psykiatrisk? 6.koster det penger? 7.er det verdt det? hva er din erfaring eller noen du kjenner sin erfaring med det? 8.fikk de hjelpen de trengte? Unnskyld.. virkelig. har vist mange spørsmål her. blir veldig takknemlig om du svarer på noen Hva sliter du med?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 depresjoner, sosial angst og selvmordstanker. ts
altflyter Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Du ringer lekevakten evt. amk... De vil hjelpe deg i gang, og vurdere om du er syk nok til at innleggelse er nødvendig....Så kan det hende de henter deg i ambulanse. Det kommer an på hvor alvorlig situasjonen din er...
altflyter Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Det koster ikke penger... Du får snakke med to leger som vil vurdere tilstanden din
altflyter Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hei har innsett at jeg trenger hjelp. 1.Vil legge meg inn på psykiatrisk avd. men hvordan fungerer det? 2.Hvor ringer jeg? 3.må jeg møte opp selv? 4.kan de hente meg? frister ikke akkurat å ta buss/taxi i min nåværende situasjon. kjenner ingen som kan kjøre meg. 5.hva skjer under og etter et opphold på psykiatrisk? 6.koster det penger? 7.er det verdt det? hva er din erfaring eller noen du kjenner sin erfaring med det? 8.fikk de hjelpen de trengte? Unnskyld.. virkelig. har vist mange spørsmål her. blir veldig takknemlig om du svarer på noen ... Endret 11. januar 2012 av altflyter
Gjest Bomullsdott Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Med mindre de anser situasjonen som livstruende og svært alvorlig, henviser de i de aller fleste tilfelles til psykolog, og at du er hastesak/prioritert på ventelista.
Gjest scorpius Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Har du fått ringt legevakten? Går du ellers til en psykolog? Eller har du en god fastlege du kan bestille en hastetime hos og fortelle hvordan situasjonen er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå