Gjest Skitten pique Skrevet 11. januar 2012 #21 Skrevet 11. januar 2012 Hun ser ikke ut som en mann, hun ser ut som Marit Bjørgen. 1
MilliVanilli Skrevet 11. januar 2012 #22 Skrevet 11. januar 2012 Kroppen hennes er et resultat av mye trening. Synes hun ser fantastisk ut. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #23 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes virkelig det ikke er pent at en dame skal ha så mye muskler. Pent med litt markerte armer osv osv, men dette blir for mye.. går hun på steroider? Hva synes dere? yes, så bra at noen endelig er enig med meg der. Innlegget er redigert Bolledeig admin 1
Gjest Theana Skrevet 11. januar 2012 #24 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Syns det er TUSEN ganger penere med en dame med sunn kropp, muskler og bra helse(som Marit Bjørgen), enn en dame som ikke spiser og likner på en fyrstikk (som en anoretiker). Syns muskler er kjempe stilig, jeg Og Marit Bjørgen er rå! Edit: mener ikke at de som ikke har muskler, er anoretikere, altså... jeg har null muskler Endret 11. januar 2012 av Theana
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #25 Skrevet 11. januar 2012 Hun har ikke den kroppen hun har for at andre skal synes hun er pen, men for at hun skal kunne yte mest mulig i konkurransesammenheng! Uansett, kombinasjonen av talent, viljestyrke og selvtillitt er hot! 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #26 Skrevet 11. januar 2012 Syns det er TUSEN ganger penere med en dame med sunn kropp, muskler og bra helse(som Marit Bjørgen), enn en dame som ikke spiser og likner på en fyrstikk (som en anoretiker). Syns muskler er kjempe stilig, jeg Og Marit Bjørgen er rå! Edit: mener ikke at de som ikke har muskler, er anoretikere, altså... jeg har null muskler ok så alle andre damer som ikke er marit bjørgen ser ut som fyrstikker?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. januar 2012 #27 Skrevet 11. januar 2012 Syns egentlig det er en uting å diskutere utseende på idrettsjenter, da idrett er en av de få stedene jenter blir dømt utelukkende på prestasjon og ikke utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #28 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes folk kan se ut akkurat som de vil. Kan ikke begripe hvorfor noen folk nærmest ser ut til å bli provosert over andre folks utseende.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #29 Skrevet 11. januar 2012 Syns egentlig det er en uting å diskutere utseende på idrettsjenter, da idrett er en av de få stedene jenter blir dømt utelukkende på prestasjon og ikke utseende. Folk må da ha lov å ha meninger om det fordet. ingen hadde reagert nedativt dersom utseendet til en mannlig idrettsutøver ble diskutert.
Gjest Theana Skrevet 11. januar 2012 #30 Skrevet 11. januar 2012 ok så alle andre damer som ikke er marit bjørgen ser ut som fyrstikker? niks, var ikke det jeg mente
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #31 Skrevet 11. januar 2012 Folk må da ha lov å ha meninger om det fordet. ingen hadde reagert nedativt dersom utseendet til en mannlig idrettsutøver ble diskutert. Jo, jeg hadde reagert negativt hvis noen rakket ned på en manns utseende også.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #32 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tenker ikke så mye på om Marit Bjørgens kropp er attraktiv eller ikke. Musklene hennes er et arbeidsverktøy hun har utviklet for å kunne briljere i skisporet - ikke for å bli vurdert ut fra et skjønnhetsperspektiv. Enn videre bruker det sjelden å bli sett på som helt OK å åpent diskutere hvem som er stygg og pen (eller attraktiv og uattraktiv for de mer politisk korrekte), nettopp fordi det kan være sårende for den enkelte, samt at skjønnhet som kjent er i øyet som ser. Hvorfor er slike diskusjoner legitime når det gjelder damer med store muskler, men ikke "vanlige" damer? Man kan jo lage en tråd om en navngitt kvinnelig kjendis hvor man bedyrer at hun er stygg og feit, og se hvor lenge den får stå urørt? Tenker ellers at enkelte har utrolig snevre rammer for hva man anser som tilstrekkelig normalt. Det skal ikke mer til en litt ekstra muskler, eller et spesielt hodeplagg før man føler seg berettiget til å kringkaste hva som passer seg og ikke. Hva med bare å godta at folk kommer i forskjellig innpakning, og har ulike prioriteringer for utseendet sitt? 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #33 Skrevet 11. januar 2012 Jo, jeg hadde reagert negativt hvis noen rakket ned på en manns utseende også. Flesteparten her inne hadde ikke det.
Gjest badeand1 Skrevet 11. januar 2012 #34 Skrevet 11. januar 2012 Jo, jeg hadde reagert negativt hvis noen rakket ned på en manns utseende også. me too.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #35 Skrevet 11. januar 2012 me too. Sier dere nå ja. Så snart neon lager en tråd om en eller annen mann så kommer dere til å delta ivrig. Dessuten er det tull at idrettsutøvere lever så sunt. De presser seg for hardt, er ofte syke og skader seg hele tiden.
Gjest UngKalven Skrevet 11. januar 2012 #36 Skrevet 11. januar 2012 For en dum tråd. Akkurat som en 7. klassing lagde tråden "Ole er dum", bare for å sverte Ole. Marit Bjørgen ser ikke ut som en mann! Jeg liker Marit. Hun har et veldig koselig vesen og utseende.
Gjest badeand1 Skrevet 11. januar 2012 #37 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Sier dere nå ja. Så snart neon lager en tråd om en eller annen mann så kommer dere til å delta ivrig. Spørs. Endret 11. januar 2012 av Mortem
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2012 #38 Skrevet 11. januar 2012 For en dum tråd. Akkurat som en 7. klassing lagde tråden "Ole er dum", bare for å sverte Ole. Marit Bjørgen ser ikke ut som en mann! Jeg liker Marit. Hun har et veldig koselig vesen og utseende. Alle må jo ikke like henne bare fordi du gjør det..
Tullamore Dew Skrevet 11. januar 2012 #39 Skrevet 11. januar 2012 Sier dere nå ja. Så snart neon lager en tråd om en eller annen mann så kommer dere til å delta ivrig. Dessuten er det tull at idrettsutøvere lever så sunt. De presser seg for hardt, er ofte syke og skader seg hele tiden. Du setter ting langt ut på spissen. De presser seg hardt, men for å komme så langt som de har kommet, så har de også trent riktig, spist sunt, fulgt en beinhard diettplan, og også en beinhard treningsplan for nettopp ikke å skade seg og ødelegge seg mer enn nødvendig. Dette er fysisk harde idretter, selvsagt dukker det opp vondt her og der, alle som har drevet med en eller annen form for sport og idrett over lenger tid har også merket baksiden av det en eller annen gang. Idrettsutøvere på toppnivå har ofret alt for å vinne, selv om de kan tape litt.
Gjest UngKalven Skrevet 11. januar 2012 #40 Skrevet 11. januar 2012 Alle må jo ikke like henne bare fordi du gjør det.. Nei, men de må kunne annerkjenne at hun ser ut som en kvinne selv om de ikke liker henne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå