Gå til innhold

Ringte en spådame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ringte en spådame i dag, noe jeg angrer på. For det første så tapte jeg 200 kr på bare få minutter, for det andre så var hun så negativ at hun fikk meg til bli enda mer deprimert enn det jeg var før jeg ringte. Altså jeg var ikke ute etter en positiv spådom, men det gjorde mer vondt å høre det spådamen sa enn det jeg trodde det ville gjøre. Dette var første gangen jeg ringte, og det blir nok siste gang også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hehehe.. du skulle vært frekk tilbake. noe som provoserer alle er å si "lite pikk i det siste?" hehehe

• Liker 3
Skrevet

hehehe.. du skulle vært frekk tilbake. noe som provoserer alle er å si "lite pikk i det siste?" hehehe

Er det morsomt å snakke sånn til folk?

Greit nok at man ikke likte svaret, men jeg vil tro at de fleste spådamer driver butikk fordi de virkelig tror på det de gjør. Men alle vet at det er en risiko å ta, at noen faktisk er svindlere. Either way, man velger å ringe selv, og da får man pokker meg oppføre seg som folk selvom man ikke liker svaret.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ringte en spådame i dag, noe jeg angrer på. For det første så tapte jeg 200 kr på bare få minutter, for det andre så var hun så negativ at hun fikk meg til bli enda mer deprimert enn det jeg var før jeg ringte. Altså jeg var ikke ute etter en positiv spådom, men det gjorde mer vondt å høre det spådamen sa enn det jeg trodde det ville gjøre. Dette var første gangen jeg ringte, og det blir nok siste gang også.

Hva forventet du å få ut av det da?

Skrevet

Har du fått lite pikk i det siste kanskje? Siden du er så negativ i alle trådene jeg har sett deg i, mener jeg..

• Liker 6
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Har du fått lite pikk i det siste kanskje? Siden du er så negativ i alle trådene jeg har sett deg i, mener jeg..

:lur::lur::lur: hvilkene tråder da? synes jeg er blid, hyggelig og morsom jeg :)

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Misforstod du svaret hennes eller? Hun var da ikke negativ, men morsom.

Ts burde faktisk sagt det til spådama, som tar grovt betalt for andre sin elendighet og uvitenhet.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt. Det er lurt å finne en seriøs aktør om du ønsker å bli "lest". Det fikk jeg også erfare. For et par år siden, dro jeg til en klarsynt, og ble overrasket over hvor mye hun visste og fikk fram. Det hjalp meg virkelig. Så var jeg på alternativmesse i Trondheim i fjor, og plukket ut ei dame jeg ville skulle lese meg. Det kom jeg til å angre på. Fire hundre kroner i minus, og hun sa ingenting som stemte. Du bør ikke la dette ødelegge dagen din, hun var sikkert en useriøs aktør. Et ekte medium skal være medmenneskelige, det er derfor de har evnen, så de skal vanligvis ikke opptre på den måten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:lur::lur::lur: hvilkene tråder da? synes jeg er blid, hyggelig og morsom jeg :)

Egentlig alle jeg har sett deg i, men mulig jeg forveksler humoren din med negativitet :sjenert: Eller at jeg bare rett og slett ikke forstår den :sjenert:

Endret av Green Lady
  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Egentlig alle jeg har sett deg i, men mulig jeg forveksler humoren din med negativitet :sjenert: Eller at jeg bare rett og slett ikke forstår den :sjenert:

mulig du gjør det ja. sitter ofte forand dataen å ler. har vel bare sær humor da :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Nei, hadde nok ikke turt det :skratte:

Skrevet

Er det morsomt å snakke sånn til folk?

Greit nok at man ikke likte svaret, men jeg vil tro at de fleste spådamer driver butikk fordi de virkelig tror på det de gjør. Men alle vet at det er en risiko å ta, at noen faktisk er svindlere. Either way, man velger å ringe selv, og da får man pokker meg oppføre seg som folk selvom man ikke liker svaret.

Men jeg svarte jo ikke noe frekt tilbake, jeg takket tom. for samtalen.

Skrevet

Hva forventet du å få ut av det da?

Jeg vet virkelig ikke. Det som skjedde under samtalen med spådamen var at jeg måtte forklare en del ting. Altså nå var jo utfallet negativt, kan jo hende jeg er lei meg pga. det. Men jeg ringte jo selv, så jeg får jo bare prøve å takle det. Egentlig viste jeg jo innerst inne at det ikke var noe håp selv, men det å få det bekreftet så bestemt, uten en hyggelig tone gjorde litt vondt. Jeg følte liksom at spådamen syntes jeg var dum som i det hele tatt tenkte på det jeg spurte om.

Skrevet

Skjønner deg godt. Det er lurt å finne en seriøs aktør om du ønsker å bli "lest". Det fikk jeg også erfare. For et par år siden, dro jeg til en klarsynt, og ble overrasket over hvor mye hun visste og fikk fram. Det hjalp meg virkelig. Så var jeg på alternativmesse i Trondheim i fjor, og plukket ut ei dame jeg ville skulle lese meg. Det kom jeg til å angre på. Fire hundre kroner i minus, og hun sa ingenting som stemte. Du bør ikke la dette ødelegge dagen din, hun var sikkert en useriøs aktør. Et ekte medium skal være medmenneskelige, det er derfor de har evnen, så de skal vanligvis ikke opptre på den måten.

Denne spådamen hadde mange gode referanser på nettet, derfor jeg ringte akkurat henne. Men det var første og siste gang. Det tar sikkert en god stund før man finner den "rette" spådamen. Pleier du å måtte fortelle litt på hva det er du lurer på når du blir spådd? Jeg tenkte kanskje at de kunne "se" hva man ville bli spådd om. Hun jeg ringte skal være klarsynt og i tillegg bruke tarot til å bekrefte det hun ser.

Men helt ærlig så tror jeg at hun sjokkerte meg når hun sa det ikke var noe håp for det jeg spurte om. Jeg viste jo det selv, men at hun sa det på den måten hun sa det på.. nei, det var liksom ikke godt å høre.

Skrevet

Bortkastede penger.Som regel er det folk som sliter som ringer disse tlf.

Det er rådyrt.Ikke tro de er synsk.

Du kunne fått like mye svar her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...