Gå til innhold

LonelyAngel


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Hvorfor ikke? Jeg har så mange tanker i hodet mitt, og med så få gode prate venninner (+ en kjæreste som ikke er veldig pratesyk) hvorfor ikke få tankene ut her! :)

Hvorfor kaller jeg meg LonelyAngel?

- Vel, på tiden jeg lagte meg denne brukeren så hadde jeg få venner på daværende sted og så i tilegg på meg selv som en ganske så grei jente :) Så da slo jeg de to sammen.

Over til noe annet!

Av og til blir jeg bare så oppgitt og frustrert over denne verdenen. Alt er så rutinepreget! Samtidig er samfunnet lagt opp til A mennesker, noe som gjør det vanskelig for meg å være klar og opplagt på jobb. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg som regel sliten, og maks umotivert for trening. MEN; selvfølgelig når natten drar på og klokken runder 23:00, ja da kommer energien frem! Da kommer lysten for middag, trening, film og alt annet gøy! Desverre så kan jeg ikke dra på treningsstudioet så sent, og i tillegg må jeg jo opp tidlig for å dra på jobb...

Ellers har jeg hundretusenogførtifem spørsmål på huet! Hva vil jeg med livet? Vil jeg engentlig jobbe med det yrket jeg har? Vil jeg egentlig bo i Norge? Hva vil jeg bruke penger på? Er jeg sikker på at jeg vil ha kjæresten jeg har nå for alltid? Hvor mange barn vil jeg ha? Hvilke venner har jeg egentlig? Betyr egentlig venner så himla mye som det skal sies? Og finnes egentlig disse fantastiske venninnene som man ser på filmer og slikt i virkeligheten? og hvis ja, hvor finner man disse? Jeg kan ligge å forundre på dette i timesvis på kveldstid, men finner aldri noen svar på dette.

Alltid undret på hvorfor jeg ikke helt slår ann hos det samme kjønn :lete: Jeg ser på meg selv som svært lojal og støttende! Jeg er ærlig og veldig flink til å lytte til andres problemer. Jeg er ikke gjerrig og spydig, men heller spandabel og hyggelig. Jeg liker å ta meg en fest, og får ofte høre at jeg er morsom.

Merkelig nok har flere jenter som jeg vet er spydig, overfladisk og egoistisk mange flere gode venninner enn meg selv.

Merkelig det der....

Er det noe jeg ikke ser her?

God natt :)

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med :)

Har dessverre ikke noen gode tips til deg, da jeg ofte undrer på noe av det samme som du :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg følger med :)

Har dessverre ikke noen gode tips til deg, da jeg ofte undrer på noe av det samme som du :gjeiper:

Så koselig! :)

Så ligger jeg her da og får ikke sove! Har egentlig planer om å trene etter jobb sammen med en venninne, men det tror jeg rett og slett at jeg må droppe! Ellers så kollapser jeg vel sammen. Får drøye det til tirsdag!

Ellers en gledelig og søt nyhet! Når jeg skulle legge meg i kveld, så merket jeg at det lå noe under soveputa mi. Jeg flyttet den, og under lå det en liten lapp hvor det stod "God natt vennen <3:)". Den har kjæresten lurt unna! :sjenert:

Litt koselig når gutter innimellom husker på slike ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...