Explosive Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Tittelen sier vel alt. For meg går det i å gjøre farlige ting, gjerne i høy fart. Så lenge jeg ikke utsetter andre dyr eller mennesker for fare vel og merke. Jeg får ofte sprøe ideer, men ikke alt blir utført. Noe jeg og en venninne har gjort er å klatre høyt opp i noe berg for en del år siden. Satte oss fast der men kom ned etterhvert. Er en del år siden, husker våre bekymrede mødre sto nede og kjefta. Løpe i høy fart ned stier i ulendt og bratt terreng. Morsomt! Gjorde det med sykkel en gang. Stå på ski/ake ned lange og bratte bakker. Null kontroll! Stå så langt ut på kanten jeg tør å komme på bratte fjelltopper. Leke med diverse kjøretøy sammen med venner. Bil, moped, traktor. Som sagt, uten å utsette andre enn oss selv for fare. Og så er det mye jeg har lyst til å gjøre: Hoppe i strikk Paragliding/fallskjerm/etc. Og mye mer! Hva gir deg adrenalinkick? Endret 10. januar 2012 av Explosive
Tingo Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Hva gir deg adrenalinkick? Å vente helt til lørdag med å hente posten. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker berg og dalbaner. Selvvalgt smerte kan jo også gi adrenalinkick (tenker da tattovering og piercing o.l., ikke selvskading). Jeg har høydeskrekk, men noen ganger så utfordrer jeg meg selv til å balansere på veldig høye ting osv. Også oppdaget jeg en ting idag tidlig som ga meg adrenalinkick: jeg satte emg selv i en farlig situasjon og reddet et menneskeliv. Men det er vel ikke akkurat noe man kan gjøre hver dag 1
Explosive Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Kom igjen da folkens! Er dere så kjedelige?
K.B.E Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Karuseller Klatring Kjøre i 70-80 (har ikke hatt lappen så lenge, så merker det litt i magen) der det er litt svingete. Jeg skal gå på glødende kull 28. april tror jeg det var, så da tenker jeg jeg kommer til å få adrenalinkick.
Meaty Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Denne ga meg det største adrenalinkicket jeg har hatt, nå har de en enda større en der, men den har jeg dessverre ikke fått prøvd enda.
Gjest henriett3 Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Fikk skikkelig adrenalinkick da jeg var på stevne rett før vi skulle løpe.
Gjest just words Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Hva gir deg adrenalinkick? Kjøre fort på motorsykkel Springe i bratte nedover bakker, der muligheten for å tryne er tilstede. Ake / sykle i bratte bakker Danse i offentlighet (ja når jeg er glad så danser jeg noen lette hopp når jeg går ute, vet det ser teit ut, og det er derfor det er et lite kick, folk ser, folk tenker. Men det er kjempe gøy) Rafting Hoppe fra store høyder strikk hopping f. eks. Men der jeg kommer fra hadde vi en så kallet ”manndoms prøve”: hoppe fra et fjell på 18 meter som svinget inn over og ned i sjøen. GØY og skremmende. Men ellers kan det være å ri på hest, ta mage suget i dyreparken, berg og dallbane, ta tatovering, bading i is vann om vinteren, rappelering, klatring, stå nærme noen i en heis, spesielt når det bare er to i heisen.. Snakke høyt i store forsamlinger Tja, det var vel det jeg kom på i farten
altflyter Skrevet 13. januar 2012 #12 Skrevet 13. januar 2012 Klatring og dykking på steder der det kan være hai:D
kaprifolen Skrevet 13. januar 2012 #13 Skrevet 13. januar 2012 Kjøre ATV i grovt terreng. Fly helikopter Strikkhopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå