Gå til innhold

Vondt i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lang fartstid med tanke på magesmerter. Både menssmerter og luftsmerter er noe jeg er så godt kjent med at jeg ikke bekymrer meg for sånt.

Men nå har jeg fått vondt på en helt annen måte, smerten sitter tungt og konstant i øvre del av magen, kanskje ørlite grann mot venstre. Har ikke hatt vondt i mer enn et par dager, men det er til gjengjeld såpass vondt i støytene at jeg sliter med å fungere normalt. Er dette noe jeg bør få sjekket, eller er jeg bare overnervøs? Er litt sliten og trett/slapp, men ingen feber eller andre tegn på sykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lang fartstid med tanke på magesmerter. Både menssmerter og luftsmerter er noe jeg er så godt kjent med at jeg ikke bekymrer meg for sånt.

Men nå har jeg fått vondt på en helt annen måte, smerten sitter tungt og konstant i øvre del av magen, kanskje ørlite grann mot venstre. Har ikke hatt vondt i mer enn et par dager, men det er til gjengjeld såpass vondt i støytene at jeg sliter med å fungere normalt. Er dette noe jeg bør få sjekket, eller er jeg bare overnervøs? Er litt sliten og trett/slapp, men ingen feber eller andre tegn på sykdom.

Det er alltid greit å få tatt en sjekk hos lege så får du svar på om det er noe feil / noe som kan gjøres noe med. Eller om det ikke er noe farlig!

Håper det ordner seg :) Klem! :klemmer:

Skrevet

Siden dette er noe som tydelig plager deg så bør du sjekke opp i dette med legen din og eventuelt sendes til videre utredning. Magevondt kan komme av ekstremt mange årsaker så det blir helt umulig å komme med forslag på hva det KAN være. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...