Gå til innhold

Bytur for kvinner  

66 stemmer

1. 1. hvor ofte går dere kvinner ut på byen?

• ca to ganger i uken
      2
    • ca en gang i uken
      9
    • ca annenhver uke
      15
    • ca en gang i mnd
      12
    • skjeldnere
      28

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, på by`n går jeg ikke.

Savner tiden med bygdefester!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Ca en gang i uken - annenhver uke. Kommer ann på arbeidsmengde på skole og jobb :)

Skrevet

Var ikke ute på byen i 2011 i det hele tatt, og var det maks 2 ganger i 2010. Så ikke veldig ofte.

Skrevet

Jeg går ut omtrent en gang i måneden, kanskje 2. Når jeg var singel gikk jeg ut oftere, ikke fordi jeg var på leting, men fordi når jeg er med venner er det naturlig å gå ut. Jeg går så og si aldri ut med kjæresten, da er vi heller hjemme eller på kino eller utstiling eller noe slikt.

Skrevet

Hver helg, noen ganger annenhver. Er singel og kjeder meg, så noe må jeg gjøre i helgene. Tvtitting ol som andre nevner blir for kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Opptil 10 ganger per liv (i mine 28 år)

Skrevet

Da jeg var singel var jeg ute enten 1 gang i uken (til og med opptil 2 ganger i uken en veldig sjelden gang i blandt), eller annenhver helg. Da jeg møtte min nåværende samboer, dro vi begge gradvis mindre ut. Da vi hadde vært sammen i et par måneder var vi plutselig aldri ute på byen lengre. Følte null behov for det. Nå drar vi ut en sjelden gang i blandt, og det blir automatisk en mer spesiell og meningsfylt kveld, da vi får en spennende avbrekk fra våre andre rutiner.

Så jeg stemte sjeldnere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...