Gå til innhold

Bytur for kvinner  

65 stemmer

1. 1. hvor ofte går dere kvinner ut på byen?

• ca to ganger i uken
      2
    • ca en gang i uken
      9
    • ca annenhver uke
      15
    • ca en gang i mnd
      12
    • skjeldnere
      27

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte går folk (kvinner) egentlig ut på byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig sjeldent. Jeg kan telle det på en hånd hvor mange ganger jeg er på byen i løpet av et år.

EDIT: Dette var visst bare for damer. Bah!

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Er student så da blir det som regel 2-3 ganger i uka (dessverre)

• Liker 1
Skrevet

VELDIG sjelden. To ganger i året, kanskje. Når jeg var 18-21 gikk jeg ut omtrent hver helg.

Skrevet

Er student så da blir det som regel 2-3 ganger i uka (dessverre)

Jeg er også student, og er allikevel ute sjeldnere enn en gang i måneden... :sjenert:

Gjest Apophis
Skrevet

Aldri. Drikker ikkje og gidder helelr ikkje å henge med fulle, innpåslitne folk som trur de er supermorsomme, prøver å være midtpunktet ved å rope og skrike og generelt oppfører seg meir som aper (de fleste har vel sett video av sjimpanser i jungelen når de jakter, trommer på trestammer eller er på tokt mot ein annen sjimpanse-klan) enn mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også student, og er allikevel ute sjeldnere enn en gang i måneden... :sjenert:

Det skjer noe hver uke på student pub`en, så er det jo ut moonday første mandagen i måneden, så er det jo studentdag ute på torsdager...så kommer helga:)

Heldigvis trives alle med forskjellige ting, kan være deilig å sløve forran tv`en også:)

Skrevet

En gang i året..

Skrevet

Ikke ofte. Synes det er mye mer kjekt på fester siden alle da er samlet i stedet for at vi mister hverandre når vi drar på byn. Jeg pleier å dra på vors også stikker jeg heller hjem når flere av de andre drar på byn. Føler egentlig ikke at jeg går glipp av noe uansett siden de stikker ut når klokken nærmer seg tolv og vi da gjerne har vorset siden seks- syvtiden :)

Skrevet

Tråden ligger under singelforumet, men kan tenke meg at folk i forhold også svarer. For min del gikk jeg dramatisk mindre ut da jeg var i forhold. 3-5 ganger i året kanskje. Dro ofte rett hjem etter vors.

Som singel har jeg gjennomsnittlig gått ut noe imellom en gang annenhver-en gang hver uke. Er på nedtrappingsprogram nå siden jeg begynner å bli for gammel (og egentlig er for travel) til å opprettholde en slik frekvens.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Sjeldent. Èn gang hver andre måned ca.. Men så er jeg nysingel også da.

Skrevet

Når jeg var i forhold, så var jeg sjelden ute, kanskje en gang annenhver måned. Nå er jeg ute nesten hver helg.

• Liker 1
Skrevet

Har vel vært på byen 5 ganger siden jeg ble 18. (Fyller 21 om en mnd). :jolie:

Skrevet

Ikke kvinne, men tar meg friheten likevel ;)

I snitt er det vel ca 1 gang i måneden eller muligens litt sjeldnere. Kan variere i forhold til om man er i forhold eller ikke samt årstider for min del. Nå i det mørke halvåret har jeg nok ikke vært ute siden November...

Skrevet

Det varierer.. En periode gikk jeg ut 2-3 ganger i uken, mens nå har jeg vært ute én gang på litt over to måneder (julebord).. Kjenner at det snart er på tide å gå ut litt igjen ;)

Skrevet

Kvinne, singel, midten av tyveårene. Kan telle antall ganger jeg har vært på byen på én hånd, og det er ca 5 år siden sist. :P

Skrevet

Kommer an på... Om jeg har mye fritid går jeg ut ofte av ren kjedsomhet :gjeiper:

Men når jeg jobber fulltid: ca 2 ganger i måneden. Synes det er helt anstendig, samtidig som det oppfyller visse sosiale forpliktelser

Skrevet

Jeg vil tro at unge kvinner går hyppigere ut på byen enn de mer voksne kvinnene.

Det er mer sannsynlig å møte en kvinne i 20-årene på byen enn en kvinne i 30-årene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg drar ut, enten det er på byen eller på fest, 2-3 ganger i måneden! Alltid like gøy å dra ut med venner, møte gamle venner og nye folk :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...